جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب


یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به جلسه صبح امروز این فراکسیون با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس گفت که در این جلسه بر این موضوع تاکید شد که مجلس تمامی توان خود را برای حمایت از دولت منتخب به کار گیرد.

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، اظهار کرد: جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت 7 صبح امروز طبق روال هفته‌های گذشته تشکیل شد که در این جلسه به بررسی و ارزیابی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها پرداخته شد.

وی افزود: همه اعضاء در این جلسه از ملت بزرگ ایران به جهت خلق حماسه سیاسی تقدیر و تشکر کردند و همچنین برخی از نمایندگان دیدگاههای خود را در مورد انتخابات شوراها مطرح کردند.

نماینده مردم ورامین خاطر نشان کرد: جمع‌بندی جلسه طبق نطق و بیانیه‌ی تبریک رئیس مجلس و ملاقات ایشان با آقای روحانی، رئیس‌جمهور منتخب، بر این شد که مجلس تمام توان خود را برای حمایت از دولت منتخب و استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت کشور در جهت حل مشکلات اقتصادی بخصوص تورم و بیکاری به کار گیرد.

وی یاد آور شد که این جلسه با حضور لاریجانی برگزار شده و رئیس مجلس نیز طی سخنانی در تمامی این موارد تاکید داشته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">