جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب



ENZZ ENT (156)_resize.JPG

یک نماینده اصولگرای مجلس با اعتقاد به این که اگر اصولگرایان اجماع هم می‌کردند همین اتفاق می‌افتاد گفت: هیچ جناحی و تشکلی نمی‌تواند گفتمان روحانی را به نفع خودش مصادره کند.

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با تاکید بر این که گفتمان فعلی حاکم بر جامعه قطعا گفتمان اصولگرایی به معنای واقعی است اظهار کرد:‌ حتی اصلاح طلبان واقعی را هم اصولگرا می‌دانیم و افراد افراطی هر جناحی را تایید نمی‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: آقای روحانی نیز که اکنون منتخب مردم برای پست ریاست جمهوری است، به گفته‌ی خودش نه اصولگرای افراطی است و نه اصلاح‌طلب افراطی، وی عضو جامعه روحانیت مبارز تهران است که جامعه روحانیت مبارز تهران اکثرا اصولگراها هستند، اما آنچه مسلم روحانی اصولگرای افراطی نیست.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان این که امیدواریم با انتخاب روحانی آرامش در جامعه حفظ شود گفت: معتقدم هیچ جناح و تشکلی نمی‌تواند گفتمان روحانی را به نفع خودش مصادره کند؛ چرا که وضعیت متعادلی در کشور حاکم خواهد شد.

شهریاری با اشاره به این که وجود کاندیداهای متعدد توانست شور انتخاباتی را زیادتر کند اظهار کرد: بودن و حضور کاندیداهای متعدد شور و هیجان انتخابات را زیاد کرد که به نظرم کار خوب همین بود که تعدادی از کاندیداها ماندند و ادامه دادند.

وی ابراز امیدواری کرد که روزی برسد جناح‌بندهای مختلف از بین بروند و تمام افرادی که این شایستگی را در خودشان می‌بینند که می‌توانند کشور را اداره کنند کاندیدا شده و خود را در معرض آراء مردم قرار دهند؛ زیرا نهایتا این مردم هستند که یک نفر را انتخاب می‌کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه تاکد کرد:‌ اعتقاد دارم اگر اصولگرایان اجماع هم می‌کردند همین اتفاق می‌افتاد؛ لذا دور از ذهن می‌دانم که اجماع اصولگرایان نهایتا منجر به اتفاقی غیر از این می‌شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">