جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب

kandidaha5

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صادق نماینده حسن روحانی در شورای نگهبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما در ۲۵ درصد از صندوق ها نماینده داریم، گفت: فرآیند نظارت بر انتخابات و همچنین اجرای آن تا به اینجا خوب بوده است.

وی ادامه داد: به دلیل مشارکت و ازدحام زیاد مردم صندوق های سیار فعال شده است و ما از شورای نگهبان می خواهیم نظارت بیشتری بر این صندوق ها داشته باشند.

صادق همچنین ضمن انتقاد از پیامک های جعلی که بنام ستاد روحانی ارسال شده است، افزود: ما این موضوع را از مراجع امنیتی خواستیم تا شناسایی کنند.

نماینده حسن روحانی ادامه داد: ستاد آقای روحانی هیچ دعوت به تجمعی نداشته و طبق قانون و مقررات عمل می کند.

وی افزود: نه ستاد آقای روحانی و نه شخص آقای روحانی هیچ اجتماعی را تدارک ندیده است و از همه می خواهیم به قانون عمل کنند.

صادق با بیان اینکه طرفداران هر کاندیدایی می توانند آرزوی پیروزی کاندیدای مورد نظرشان را داشته باشند، تصریح کرد: اما در نهایت همه باید به قانون تمکین کنیم.

نماینده حسن روحانی بیان کرد: اساس «دولت تدبیر» آقای روحانی دولت رعایت قانون است.

در ادامه علی اصغر زارعی نماینده جلیلی گفت: روند نظارت و اجرای انتخابات تا به الان به خوبی پیش رفته و تنها اشکالات جزئی مشاهده شده است.

وی افزود: در برخی شعب اخذ رأی افراد به نفع یک نامزد خاص تبلیغ می‌کنند که مسئولان باید از این اقدام ممانعت کنند و البته این کار نیز انجام شده است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">