جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب



shora2به گزارش خبرنگار مهر عباسعلی کدخدایی در ساعات اولیه بامداد امروز شنبه با حضور در جمع خبرنگاران درباره حضور ناظران شورای نگهبان در پای صندوق های رای اظهار کرد: بخش های نظارتی ما تا آخرین لحظه رای گیری در پای صندوق های رای حاضر بودند و بر نحوه اخذ رای نظارت داشتند. هم اکنون هم بر شمارش آراء ناظرین شورای نگهبان حضور دارند و بر روند کار نظارت می کنند.

وی افزود: هر کدام از صندوق ها شمارش شود پس از صورت جلسه با حضور ناظر شورای نگهبان به تهران ارسال می شود. بهتر است که افراد حاضر در شعبات اخذ رای هم دقت کنند که اشتباهی صورت نگیرد و هر آنچه که به عنوان رای مردم در صندوق ها انداخته شده است بدون کم و کاست اعلام شود.

سخنگوی شورای نگهبان درباره تخلفات انتخاباتی در این دوره از انتخابات عنوان کرد: به جرأت می توانم بگویم این انتخابات از جمله انتخاباتی بود که هیچ گونه تخلفی را در آن مشاهده نکردیم البته اشکالات جزئی در اجرا بعضا بوجود می آمد که با پیگیری ها به سرعت رفع شد.

وی در پاسخ به این سوال که پس از پایان رای گیری پیامک هایی با عنوان اعلام نتایج انتخابات بعضا به نفع کاندیداهایی خاص ارسال می شود خاطر نشان کرد: چندین بار از طریق رسانه ملی و دیگر رسانه ها اعلام کردیم که وظیفه اعلام نتایج اولیه انتخابات بر عهده وزارت کشور است و مابقی آماری که در خصوص انتخابات اعلام می شود هیچ گونه اعتباری ندارد.

کدخدایی ادامه داد: اگر ارائه و انتشار آمار انتخاباتی باعث التهاب در جامعه شود این موضوع قطعا از سوی مقامات قضایی پیگیری خواهد شد و با عوامل آن برخورد صورت خواهد گرفت لذا تقاضای ما از کاندیداهای محترم این است که به ستادهای انتخاباتی و هوادارانشان توصیه کنند که به هیچ عنوان دست به چنین اقداماتی نزنند.

وی گفت: هنوز برای ما هم مشخص نیست که چه کسانی چه تعداد رای دارند البته صورت جلسه ها مرتبا برای ما ارسال می شود که پس از بررسی آن می توان مشخص کرد که هر کاندیدا چه میزان رای به خود اختصاص داده است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">