جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب



نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: تهدیدات دشمن علیه ایران آب در هاون کوبیدن است و اثری نخواهد داشت.


حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مرکزی، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات واقعا استثنایی بود و واقعیت این است که اوج حماسه سیاسی تجلی پیدا کرد و یک اتفاق بی‌نظیر در کشور اتفاق افتاد.

وی افزود: روز جمعه فصل نوینی در مردم‌سالاری کشور رقم خورد و هیچ نظامی تا به این حد متکی بر رای مردم نیست و همه اقشار مردم با شور خاصی در انتخابات شرکت کردند.

سلیمی اظهار کرد: حضور پررنگ مردم در انتخابات آری بزرگی به آرمان‌های امام، رهبری، شهدا، مقاومت، پیشرفت و عزت ایران سربلند و نه بزرگی به بدخواهان این ملت عزیر و شرافتمند است.

وی با بیان این‌که «این انتخابات نشان از این است که مردم همیشه جلوتر از تحلیل‌گران سیاسی حرکت می‌کنند» گفت: رییس‌جمهور انتخابی مردم باید خادم مردم باشد، به قول‌هایی که به مردم می‌دهد جامه عمل بپوشاند و همچنین باید پیام حضور مردم را درک کرده باشد، پیامی مبنی بر این‌که مردم عزت و شرافت خود را با هیچ چیز عوض نمی‌کند.

وی ادامه داد: مردم با حضور خود در انتخابات به همه جهانیان ثابت کردند که ایران کشوری مقتدر است و برای آینده خود، خود تصمیم می‌گیرد و دست دشمنان را برای دخالت در امور داخلی کشور قطع خواهد کرد.

وی گفت: قطعا برنده اصلی در انتخابات مردم هستند که با حضور همیشگی خود از انقلاب و ارزش‌های آن حفظ و حراست می‌کنند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">