جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب

SHEKARI (21 of 36).jpgنماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: روز جمعه بار دیگر مردم فهیم ایران با حضور گسترده و پرشور خود حماسه‌ای را رقم زدند و ثابت کردند که امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای افزود: از ابتدای صبح جمعه پس از بازید از برخی از شعبه‌های اخذ رای و تعدادی مساجد ازدحام جمعیت و حضور گسترده مردم را شاهد بودم.

وی با بیان این‌که «مساجد و شعبه‌ها از ابتدا صبح مملو از جمعیت بود» تصریح کرد: مردم از ساعات آغازین شروع انتخابات با حضور در پای صندوق‌های رای با شور و نشاط حضور داشتند و بازدیدها حاکی از این بود که ستادها بسیار منظم و مرتب به انجام کار مشغول بودند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: بحمدلله مردم ایران با تمام توان و پرشور در همه صحنه ها شرکت می کنند و در انجام وظیفه کوتاه نمی آیند.

رییس جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در ادامه سخنان خود همچنین انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا را مورد توجه ویژه قرار داد و اظهار کرد: شرکت در انتخابات شوراها هم بسیار خوب بود ولی در مورد معرفی افراد اقدامی انجام نشده است و بعضی از افراد به عده‌ای رای دادند که ناشناس هستند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">