جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب

نماینده شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی گفت: آن‌چه که باید برای کاندیدا ملاک عمل و باور باشد، قانون و قانون‌باوری و قانون‌مداری است و این‌که نتیجه هرچه شد همه باید تسلیم قانون باشیم؛ زیرا قانون‌گریزی برای کشور سم است.

ناصر عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه گیلان، ادامه داد: مردم ما به لحاظ سیاسی به بلوغ و بالندگی رسیدند و در ادوار گذشته نشان دادند که حضورشان در پای صندوق‌های رای ارتباط مستقیم به استقلال، آزادی و امنیت کشور دارد؛ بنابراین برای مسوولین نظام این مساله به دفعات جا افتاده است، در حقیقت مردم ما هوشیار و بصیرند و در هر شرایطی تشخیص، برداشت و بررسی درستی دارند که این، مهم‌ترین شاخصه ملت ماست.

وی افزود: در عرصه 24 خرداد نیز مردم حضور پرشورتر و چشمگیرتر از همیشه داشتند و علی‌رغم این‌که در داخل کشور مشکلات و نارضایتی‌هایی در رابطه با تورم، اشتغال و بیکاری وجود دارد ولی چون بحث انتخابات مقوله‌ای تعیین کننده و سرنوشت‌ساز برای کشور است، دیدیم که مردم فهیم ما از اول صبح قبل از شروع رای‌گیری پشت درهای بسته صف کشیدند تا به دنیا ثابت کنند که همواره پشتوانه منافع ملی‌شان هستند.

وی درباره پیام حضور مردم برای داخل و خارج کشور گفت: در داخل کشور مسوولین باید این را آویزه گوش خود کنند که مادام‌العمر مسوول نیستند و مردم آن‌ها را به عنوان معتمد انتخاب می‌کنند؛ بنابراین مسوولین اجرایی از جمله شوراها و رییس‌جمهور و هیات دولت باید این را بپذیرند که هر حرکت و اقدامی که انجام می‌دهند نباید اعتماد مردم سلب شود یعنی مردم معتمدی را که انتخاب می‌کنند باید با عملکرد خودش این اعتماد را حفظ کند و این امر در مدیریت کلان کشور، شهر و روستا تاثیرگذار است.

نماینده مردم شفت و فومن ادامه داد: مهم‌ترین پیام خارجی این حضور این است که دشمنان بدانند ملت ایران خود را سهیم و شریک انقلاب و کشور می‌دانند و مشکلات درونی کشور در تعیین سرنوشت کشورشان تاثیری ندارد و فقط مانند مشکلات و گرفتاری‌های درون یک خانوداه است که به بیگانگان ربطی ندارد.

وی با بیان این‌که «مردم ایران با تمام قدرت پای کشور ایستاده‌اند» افزود: ملت همیشه بیدار ایران عاشق رهبر و نظام هستند؛ بنابراین وقتی مساله امنیت ملی مورد توجه باشد با تمام قدرت مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

وی با بیان این‌که «باید شعار محوری رییس‌جمهور آینده و شوراهایی که انتخاب می‌شوند قانون، قانون و قانون باشد» گفت: همه باید مطیع قانون باشیم، اگر در اجرا، عمل و نتیجه آرا و همچنین مسائل مختلف اجتماعی و سیاسی مقید به قانون و ختم‌کننده قانون باشد، مشکلی نخواهیم داشت.

نماینده مردم شفت و فومن تاکید کرد: آن‌چه که باید برای کاندیدا ملاک عمل و باور باشد، قانون و قانون‌باوری و قانون‌مداری است و این‌که نتیجه هرچه شد همه باید تسلیم قانون باشیم؛ زیرا قانون‌گریزی برای کشور سم است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">