جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب


نماینده شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس با تاکید بر لزوم رعایت قانونمداری و تمکین و پذیرش نتیجه انتخابات از سوی مردم و کاندیداها گفت: کسانی که موفق به کسب حداکثری آرا از طرف مردم نمی‌شوند، باید بپذیرند که این به معنی شکست و عدم توانایی و صلاحیت آن‌ها نیست، بلکه حضور آن‌ها در عرصه انتخابات خود موفقیتی بزرگ است.

سیدحسن علوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا) منطقه کردستان، اظهار کرد: خوشبختانه مردم کردستان بر خلاف پیش‌بینی‌هایی که در راستای درصد کم مشارکت مردم شده بود،‌ حضوری گسترده و پرشور در پای صندوق‌های رای داشتند. کردستانی‌ها با درصد بالای مشارکت و حضور آگاهانه و با بصیرت خود رییس‌جمهور و شورای شهر و روستای خود را انتخاب کردند و این نشان دهنده بارقه‌های امید در مردم است.

وی با اعلام این‌که «حضور مردم در این دوره بیشتر از دور دهم است» اظهار کرد: به طور مسلم هرچه درصد آرا بیشتر باشد، به نفع آینده کشور و جمهوری اسلامی خواهد بود؛ چراکه تحقق حماسه سیاسی موجب رفع محرومیت‌ها، تحریم‌های اقتصادی و شکست حمله نابرابر و ناعادلانه غربی‌ها علیه کشور خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قانونمداری و تمکین و پذیرش نتیجه انتخابات از سوی مردم و کاندیداها گفت: کسانی که موفق به کسب حداکثری آرا از طرف مردم نمی‌شوند، باید بپذیرند که این به معنی شکست و عدم توانایی و صلاحیت آن‌ها نیست، بلکه حضور آن‌ها در عرصه انتخابات خود موفقیتی بزرگ است.

نماینده شهرستان‌های سنندج با تاکید بر این‌که «نتیجه انتخابات یک نظر جمعی است» ادامه داد: در انتخابات امروز به یقین مردم تعیین می‌کنند، که چه کسی رای می‌آورد و بر همین اساس کسانی که انتخاب می‌شوند، نشان دهنده قدرت مردم‌اند؛ لذا منتخبین نیز باید توانایی پاسخگویی به اعتماد مردم را داشته باشند.

وی با بیان این‌که «جنگ و دشمنی استکبار با ایران امری تازه نیست و همیشه تداوم داشته است» اظهار کرد: دشمنی علیه ایران اسلامی در طول تاریخ جنگی نابرابر و ناعادلانه بوده که بعد به یک جنگ فرهنگی تبدیل شد و امروز نیز این مهم یک جنگ تمام عیار اقتصادی است، که شدت بیشتری به خود گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات و پیام‌های آن برای سراسر جهان اعلام کرد: حضور گسترده ملت ایران در انتخابات و پاسداری و حفاظت از انقلاب پیامی برای همبستگی، تعاون و همراهی با نظام در سراسر جهان است.

نماینده شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر و قدردانی از حضور مردم کردستان گفت: این شور و حضور گسترده مردم نقطه عطف تاریخی برای مردم استان است.

وی تصریح کرد: امید است، که هم رییس‌جمهور و هم شورای شهر و روستای منتخب افرادی اندیشمند، توانا، کاردان و دلسوز مردم به ویژه مردم استان کردستان باشد و بتواند وضعیت امروز استان را ساماندهی کند.

وی با تاکید بر این‌که «منتخبین مردم باید به گونه‌ای عمل کنند، که ملت را از رای دادن خود پشیمان نکنند» خاطرنشان کرد: امید است که افراد منتخب با برنامه‌ریزی و انسجام بیشتری کار خود را آغاز کنند و موجب پیشرفت و آبادنی هرچه بیشتر ایران اسلامی شوند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">