جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب


Mona Hoobehfekr (7 of 15)-3.jpgسخنگوی شورای نگهبان گفت: به جرات می‌گویم این دوره از انتخابات از جمله انتخاباتی بوده است که در آن مشکلی نداشته‌ایم و هیچ‌گونه تخلفی مشاهده نکرده‌ایم، البته اشکالاتی در مرحله اجرا وجود داشته است که با پیگیری‌ها مرتفع شده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مستقر در ستاد انتخابات کشور، عباسعلی کدخدایی در جمع خبرنگاران در رابطه با برخی پیامک‌ها در حمایت از نامزدها و اعلام نتایج رای‌گیری،افزود : وظیفه اعلام نتایج اولیه برای دوستان ما در وزارت کشور است و این آمار هیچ گونه اعتبار قانونی ندارد.

وی تصریح کرد: اگر این آمار منجر به التهاب شود از سوی مراجع قضایی کسانی که در نشر آمار غیرصحیح دست داشته‌اند، مورد تعقیب قرار خواهند گرفت، بنابراین به نامزدها توصیه می‌کنیم تا به طرفداران خود بگویند از گمانه‌زنی‌ها خودداری کنند، چون حتی برای ما هم مشخص نیست تا چه الان چه کسی و چه تعدادی رای آورده‌اند.

کدخدایی تاکید کرد: از رسانه‌ها و طرفداران نامزدها درخواست می‌کنیم از ارسال پیامک‌هایی که ذهن‌ها را درگیر می‌کنند خودداری کنند.

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به این‌که شمارش آرا شروع شده است و ناظران همچنان در شعب حاضر هستند، گفت: هنوز شمارش صندوق‌ها تمام نشده است و پس از به اتمام رسیدن شمارش آرا، صورت‌جلسه‌ها به تهران ارسال می‌شود و هرچه رای به صندوق‌ها ریخته شده است، از سوی نهادهای ذی‌ربط اعلام می‌شود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">