جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب


فارس از حرف‌های شهروندان در پای صندوق رأی گزارش می‌دهد
از مشت محکم بر دهان دشمنان تا عمل کردن به وظیفه شرعی توسط شهروندان

برخی شهروندان در پای صندوق‌های اخذ رأی حضورشان را مشتی محکم بر دهان دشمنان دانسته و برخی دیگر این حضور را عمل به وظیفه شرعی‌شان قلمداد کردند.

خبرگزاری فارس: از مشت محکم بر دهان دشمنان تا عمل کردن به وظیفه شرعی توسط شهروندان



به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، روزهای فصل بهار یکی یکی گذر کردند تا تقویم به روز 24 خرداد ماه رسید. جمعه‌ای گرم و آفتابی.

روز 24 خرداد روز خلق حماسه سیاسی نام گرفت روزی که 50 میلیون نفر ایرانی حق داشتند به پای صندوق‌های رأی بروند و در انتخاب رئیس جمهور خودشان نقش ایفا کنند.

در این میان به سراغ شهروندان رفتیم تا از آنها درباره انتخابات و همچنین پیام حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی پرس و جو کنیم.

 

مشت محکمی بر دهان امریکایی ها بزنیم

در ابتدای کار به سراغ یک  خانم میان‌سال رفتیم و از وی درباره علت حضورش در پای صندوق‌های رأی پرسیدم.

این فرد در پاسخ ما گفت: غربی‌ها در روزهای قبل از انتخابات دروغ زیاد به خورد ما دادند اما امروز امدیم تا دروغ انها را برملا کنیم.

وی افزود: در طول سال‌های بعد از انقلاب غرب همیشه دروغ گو بوده و قصدش نابود کردن جمهوری اسلامی ایران بوده است.

این شهروند تهرانی گفت: اما ما ثابت می‌کنیم این‌ها در رسیدن به اهداف شومشان موفق نخواهند بود.

این زن میانسال تصریح کرد: به غربی ها می‌گویم هر رأی یک ایرانی شاید یک قطره باشد اما به طور قطع در کنار هم سیلی می‌شود که شما را از سر راه برمی‌دارد.

هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید چون ایرانی ها همیشه هستند

در دومین گام به سراغ یک دختر نوجوان رأی اولی رفتیم و از او هم درباره تأثیر حضور در پای صندوق‌های رأی پرسیدم که گفت: امروز آمدم تا با رأی دادنم مشتی بر دهان دشمنان بکوبم.

وی گفت: رأی همه ما در کنار هم تأثیر زیادی دارد و غربی ها با دیدن این همه رأی دهنده هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند چون ایرانی ها همیشه هستند.

رأی می‌دهم چون سرنوشتم برایم مهم است

یک نوجوان 18 ساله که رأی اولی بود در پاسخ به سوالات‌مان گفت: برای رأی دادن و تغییر در سرنوشتم امروز به پای صندوق‌های رأی آمدم.

به او گفتم فکر می‌کنی رأی تو چقدر در تعیین سرنوشتت تأثیر گذار خواهد بود گفت: من وظیفه خودم را ادا می‌کنم ان‌شاء الله که موثر باشد.

وی درباره تبلیغات منفی غربی ها درباره انتخابات و ناامید کردن مردم از نظام نیز گفت: غرب تبلیغات کرد اما به این نکته توجه ندارد که مردم می‌خواهند مشکلاتشان را درون خانواده خودشان حل کنند و پای حفظ منابع ملی‌مان ایستاده‌ایم.

حضور در پای صندوق رأی حفظ قداست و کرامت انسانی است

مرد میانسالی در مقابل پرسش‌های ما قرار گرفت و درباره حضور در عرصه انتخابات گفت: حضور من به معنای احترام به ارزش‌ها و حرکت در جهت حفظ ارزش‌هاست.

وی افزود: می‌خواهم با حضور به تمامیت ارضی خود و مملکتم احترام بگذارم و به حفظ کرامت و قداست انسانی خودم کمک کنم.

این مرد میانسال ادامه می‌دهد غربی‌ها بیش از 30 سال است که با ما مخالف هستند و ما را اذیت می‌کنند اما آب در هاونگ می‌کوبند.

رأی دادنمان حرکتی انسانی و الگویی برای تمام بشریت است

یکی دیگر از شهروندان درباره علت و پیام حضورش در پای صندوق‌ها گفت: پیام ما به غرب این است که بیدار شوید از خواب غفلتی که سال‌هاست در ان چرت می‌زنید.

وی افزود: کشورها و مردم مظلوم جهان باید مثل ایرانی‌ها حرکت کنند و به سمت استقلال و حفظ شأن و جایگاه خود حرکت کنند.

رأی دادن وظیفه‌ای شرعی و عرفی است

یکی دیگر از جوانان کشورمان درباره حضورش در انتخابات گفت: غربی‌ها در طول سال‌های بعد از انقلاب دارند تبلیغات دروغ می‌کنند.

وی به خواندن یک شعر بسنده کرد و گفت: چراغی که ایزد بر فروزد هر آن کس پف کند ریشش بسوزد

رأی دادن نشان گر شجاعت ملت ایران است

اما در میان رأی دهندگان چشمم به یک مرد جنوبی افتاد که با لباسی سنتی و محلی به حوزه اخذ رأی آمده بود.

پس از صحبت با این فرد سرانجام پذیرفت تا به سوالات ما پاسخ دهد.

این فرد که اهل یکی از جزایر سه‌گانه کشورمان بود درباره پیام حضور میلیونی مردم پای صندوق‌های رأی گفت: ما ثابت می‌کنیم همه مردم در تمام عرصه پهناور کشور در انتخابات حضور یافته و در برابر غرب از خود ایستادگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: باید غربی ها و به خصوص کشورهای عربی منطقه فکر خودشان را در رابطه با ایران عوض کنند و بدانند که تا کنون اشتباه می‌کردند.

گزارش: سید اسد رجبی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">