جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب


جمعه حماسه/93
گزارش فارس از صف‌های طویل مردم در ساعات پایانی رأی‌گیری

باوجود اینکه مهلت اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به آخرین دقایق خود می‌رسد، صف‌های مردم همچنان طویل‌تر می‌شود و این نشانه حضور حماسی آنان در این انتخابات است.

خبرگزاری فارس: گزارش فارس از صف‌های طویل مردم در ساعات پایانی رأی‌گیری



به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به اینکه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح امروز آغاز شده ولی تا همین لحظه نه تنها صف مردمی کوتاه نشده بلکه مردم با شور و شوق در صفهای طویل صندوق‌های رای ایستاده‌اند.

با توجه به اینکه در برخی شعب مانند مسجد امام حسین(ع) هشت صندوق رای مستقر شده است ولی بازهم مردم برای رای دادن باید در صف بمانند.

در مسجد النبی نارمک نیز وضعیت به همین گونه بود.

بر اساس این گزارش از همه اقشار و اصناف در این 2 مسجد مذکور برای شرکت در انتخابات حضور دارند و در این بین جانبازی با ویلچر برای رای دادن وارد مسجد شد و در صف مردم قرار گرفت.

نکته دیگری که توجه را جلب می‌کرد حضور کودکان در کنار پدر و مادرشان بود و غالبا آنها بودند که رای والدینشان را در صندوق می‌انداختند.

علی عباسی، فرد مسنی که رای خود را به صندوق انداخته بود به خبرنگار ما گفت: مردم در این 34 سال همیشه در صحنه بوده‌اند و پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند. ما برای عزت و شرف ایران رای دادیم.

مهدی ولی‌محمد نیز که برای اولین بار رای می‌داد، گفت: انگشت جوهری ما نشانه سرافرازی کشورمان است و همه باید در سرنوشت کشورمان دخیل باشیم.

مهدی ملکی نیز که در مجاورت مسجد زندگی می‌کند با اشاره به حضور حماسی مردم اظهار داشت: من از صبح منتظر بودم تا مسجد خلوت شود و بعد بیایم اما هرچه صبر کردم مسجد شلوغ‌تر شد، این تنها صفی است که مردم با علاقه در آن می‌ایستند.

احسان فهیمی دیگر فردی بود که با فرزندش در صف ایستاده بود و در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: همه مردم با هر سلیقه سیاسی در انتخابات شرکت می‌کنند و ما اعتقاد داریم هرکسی که انتخاب شد باید به وظیفه‌اش در قبال مردم عمل کند و رقابت‌های انتخاباتی را فراموش کند تا از همه ظرفیت‌ها در اداره کشور استفاده شود.

با توجه به حضور پرجمعیت مردم در شعب اخذ رای انتظار می‌رود تا مهلت قانونی انتخابات به صورت چندباره تمدید شود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">