جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب



جمعه حماسه/۹۷/ محمدی گلپایگانی در جمع خبرنگاران:
کسانی که رأی نیاوردند باید دست رفاقت به فرد پیروز بدهند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: آنهایی که رای نیاوردند، باید دست رفاقت به کسی که رای آورده بدهند و کمک کنند چرا که این بار، بار سنگینی است.

خبرگزاری فارس: کسانی که رأی نیاوردند باید دست رفاقت به فرد پیروز بدهند
گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------



به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری پس از بازدید از بخش‌های مختلف ستاد انتخابات کشور با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام سجاد (ع) و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: مصادف شدن میلاد امام سجاد (ع) را با برگزاری این انتخابات به فال نیک می‌گیریم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: این انتخابات دارای یک ویژگی‌ است و آن اینکه دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز یعنی ریاست جمهوری و شوراها با یکدیگر برگزار می‌شود.

وی بر همین اساس به بازدید خود از ستاد انتخابات کشور اشاره و اضافه کرد: در این دقایقی که خدمت وزیر کشور و برگزار‌کنندگان این امر مهم بودم مشاهده کردیم که این جمع همه توانشان را به کار گرفتند تا انتخابات سالمی برگزار شود و مردم با خیال راحت پای صندوق‌ها رفته و رای‌شان را به منتخب خود بدهند.

محمدی گلپایگانی ادامه داد: این کار بزرگی هم در داخل و هم در خارج است که انعکاس فراوانی دارد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند تمام سعی دشمنان این بوده که مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند و چنین منعکس شود که مردم توجهی ندارند اما شور و شوق فراوان است.

محمدی گلپایگانی با اشاره به تمدید زمان انتخابات یادآور شد: تصورم این است که باز هم زمان انتخابات را باید تمدید کرد؛ خداوند هرچه خیر است تقدیر کرده و سرنوشت کشور در یک دوره چهار ساله به دست یک انسان متدین و خدمتگزار به مردم قرار می‌دهد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رسانه‌های خارجی بسیاری برای ثبت این رویداد بزرگ حضور دارند و دستاورد آنها چه خواهد بود، اظهار داشت: کسانی که به عنوان خبرنگار می‌آیند همه یک حکم ندارند؛ در گذشته برخی از خبرنگاران به هر دلیلی واقعیت‌ها را منعکس نکردند اما می‌بینند که هیچ کس در امر رای دادن مردم جز خودشان دخالت ندارد و مردم آزادند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری نکته بسیار مهمی را مطرح کردند که در هیچ جای دنیا سراغ نداریم رسانه‌ ملی با این حجم گسترده و فراگیر به صورت مجانی در اختیار کاندیداها باشد؛ چنین امری سابقه ندارد و حتی در کشورهایی که ادعای دموکراسی می‌کنند مثل کشورهای غربی اگر بخواهند تبلیغ کنند باید پول فراوانی بدهند و مجبورند به کمپانی‌های بزرگ وصل شوند.

محمدی گلپایگانی همچنین گفت که امسال هیچ نیازی به تبلیغات پر سر و صدا صورت نبود و مناظره‌ها نسبت به شناخت مردم به کاندیداها کمک بسیاری کرد و این بی‌سابقه است که امکانات عظیم رسانه‌ای در اختیار نامزد‌ها باشد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در پاسخ به سوالی درباره دیداری که با نمایندگان کاندیداها داشته است، یادآور شد: آنها نیز بسیار تشکر کردند و خیلی صمیمی در کنار یکدیگر بودند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: ما انتظار داریم که حداکثر شرکت کنند و کسانی که واجد شرایط رای دادن هستند در این عرصه حضور یابند؛ آنچه می‌خواهیم همانی است که آقا فرمودند مبنی بر اینکه مسئله اهم برای من شرکت است. حال به هر کس که می‌خواهند رای دهند. از این رو مهم سطح مشارکت است که بالا رود.

وی درباره رقابت نامزدها نیز اظهار داشت: رقابت‌ها سالم بوده و تنشی ندیدیم.

محمدی گلپایگانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه توصیه‌ای برای کاندیداها بعد از اعلام نتایج دارید، یادآور شد: ملت ما ملت فهمیده و بی نظیری هستند؛ کسی که پیروز می‌شود وظیفه سنگین اداره کشور را در این 4 سال دارد و آنهایی که رای نیاوردن نیز باید دست رفاقت دهند با کسی که رای آورده و کمک کنند چرا که بار سنگینی است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که مقام معظم رهبری فرمودند بعد از انتخابات مسائلی را راجع به مناظره‌ها مطرح می‌کنم به نظر شما این مسائل چیست، گفت: ما نمی‌توانیم اکنون پیش‌بینی کنیم ایشان فرمودند حرف‌هایی دارم.

محمدی گلپایگانی در پایان تاکید کرد: آنچه مشاهده می‌کنید باید نسبت به آن امانت‌دار باشید که اینگونه نیز هست. واقعیت‌ها را باید فارغ از هر گرایشی و به صورت امانت در اختیار مردم قرار داد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">