جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب

تب و تاب تهران در آخرین ساعات رأی‌گیری

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۴ ق.ظ



جمعه حماسه/۱۰۰/ گزارش میدانی فارس
تب و تاب تهران در آخرین ساعات رأی‌گیری

در حالی که دو ساعت از زمان رسمی اخذ رأی برای انتخابات ریاست ‌جمهوری و شوراها گذشته اما تهران هنوز در تب و تاب رأی دادن است و صف‌های طولانی در مقابل محل‌های اخذ رأی تشکیل شده است.

خبرگزاری فارس: تب و تاب تهران در آخرین ساعات رأی‌گیری
گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در حالی که دو مرتبه انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها تمدید شده، اما تهران هنوز در تاب و تب رأی دادن است و صف‌های طولانی در مقابل محل‌های اخذ رأی تشکیل شده که پیش‌بینی می‌شود با توجه به مشارکت گسترده مردم ساعت رأی‌گیری در چند نوبت دیگر تمدید شود.

خبرنگار فارس با حضور در سطح شهر و برخی از مساجد تهران گفت‌وگوهایی را با مردم درباره انتخابات و میزان مشارکت انجام داد که در ادامه می‌آید.

محمدحسین آزادبخت یکی از افراد فعال در ستاد ولایتی که برای رأی دادن به مسجد الجواد هفت تیر تهران آمده بود با تأکید بر اینکه در انتخابات 92 میزان مشارکت بسیار بالایی رقم خواهد خورد، اظهار داشت: زمان انتخابات احتمالاً به دلیل استقبال مردم تا ساعت12 شب تمدید شود حتی با این صف‌هایی که تشکیل شده میزان مشارکت مردم از سال 88 نیز فراتر می‌رود و مشارکت بالای 80درصد رقم خواهد خورد.

وی در خصوص شنبه پس از انتخابات یادآور شد: هر نتیجه‌ای که در این انتخابات رقم بخورد مورد قبول همه خواهد بود و کاندیداها باید به منتخب مردم تبریک بگویند و در تشکیل دولت رئیس‌جمهور کمک کنند.

مشارکتی بالا در انتخابات

طاهره درودگر شاغل در صنعت تولیدات ورزشی و سپیده شهنودی مادر و دختری بودند که برای رأی دادن به مسجد الجواد آمده بودند.

درودگر با بیان اینکه هرکس باید در انتخابات احساس وظیفه کرده و در آن مشارکت کند، گفت: ما انتخاب می‌کنیم و باید به رأی ما احترام بگذارند؛ در این چند روز منتهی به انتخابات مردم به این باور رسیده‌اند که به رأیشان احترام گذاشته می‌شود.

شهنودی که دانشجوی مهندسی معدن بود نیز در این باره گفت: من به کسی رأی می‌دهم که اهل اعتدال باشد.

محمدحسین راشدی دانشجوی صنایع شیمی که رأی خود را غرضی اعلام کرد و دلیل آن را عدم تخریب سایر کاندیداها در مناظره برشمرد، گفت: ما الآن در وضعیتی هستیم که مشکلمان با رأی ندادن حل نمی‌شود بلکه باید با همبستگی و یکدلی مشکلات را حل کنیم.

مجید پیمان که خود را طرفدار روحانی معرفی کرد، گفت: من می‌خواهم به کسی رأی بدهم که ایران را بسازد و در واقع با رأی خود می‌خواهیم در دهان آمریکا بزنیم.

وی در خصوص عکس‌العمل هواداران نامزدها در شنبه پس از انتخابات، گفت: همه باید به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند و به نظر مردم احترام بگذارند.

حضور هموطنان مسیحی در انتخابات

آرمینه بالاسانیان که به همراه مادر 77 ساله‌اش به مسجد هفت تیر آمده بود از اقلیت‌های مذهبی و مسیحی بودند تأکید کرد: ما همیشه در انتخابات شرکت می‌کنیم چرا که با انتخاب مردم قطعاً وضعیت بهتر می‌شود.

محمد مصطفی‌پور دانشجوی رشته روابط بین‌الملل حضور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری 92 را بسیار پررنگ و بیش از انتخابات 88 عنوان کرد و در خصوص شنبه پس از انتخابات گفت: شنبه پس از انتخابات آزمونی برای کاندیداهاست تا میزان پایبندی آنها به قانون و اخلاق محک بخورد.

وی خاطرنشان کرد: ما از لحاظ سیاسی به فردی احتیاج داریم که بین سلایق مختلف جمع‌گرایی ایجاد کرده و نزدیک به منویات رهبر انقلاب باشد و در عین حال از تیم اقتصادی و اجرایی قوی نیز برخوردار باشد.

این دانشجوی رشته روابط بین‌الملل گفت که خلق حماسه مردم در انتخابات 92 و حضور حداکثری آنها خط بطلانی بر برنامه‌های دشمن کشیده و نشان می‌دهد که ملت ایران همچنان به آرمان شهدا پایبند است.

محمدحسین زندیه پیرمرد بازنشسته‌ای بود که برای رأی دادن به شعبه اول مسجد الجواد تهران آمده و برای رأی دادن در صفی که از کتابخانه طبقه پائین مسجد تا خیابان امتداد داشت ایستاده بود و تأکید کرد: به نظر من مشارکتی همانند سال 88 بلکه بیشتر در انتخابات 92 رقم خواهد خورد.

حاجی راننده آژانس نیز که برای رأی دادن به شعبه یک مسجد الجواد آمده بود با تأکید بر اینکه ما به دنبال آباد کردن ایران هستیم گفت: انتخابات مال ملت است و اگر آنها در این گرمای خردادماه در این صف طولانی ایستاده‌اند به خاطر علاقه‌شان به سرنوشت کشور است و گرمای ماندن در زیر تیغ آفتاب امروز به گرمای گلوله‌های دوران جنگ، نیست.

به گزارش فارس در حالی که مسجد سیدالشهدای تهران شاهد صف طولانی مردم برای اخذ رأی بود در روبروی این مسجد یک دستگاه اتوبوس بی‌آرتی به عنوان صندوق سیار برای اخذ رأی از مردم به دلیل میزان مشارکت بالا ایستاده بود و حدود 100 نفر از مردم منتظر رای دادن بودند.

کیمیا عسکری دانش‌آموز سال سوم دبیرستان که به عنوان رأی اولی به مسجد سیدالشهدای تهران آمده بود از اینکه می‌تواند هم‌پای مردم رئیس‌جمهور خود را انتخاب کند، ابراز خوشحالی کرد و افزود: من به رئیس‌جمهوری رأی می‌دهم که گشت ارشاد را جمع کند.

مشارکت 1000 نفر در مسجد سیدالشهدا

مرتضی نادی نماینده فرمانداری در مسجد سیدالشهداء در خصوص میزان مشارکت در این مسجد اظهار داشت: تا ساعت 18 امروز حدود هزار نفر در این مسجد در انتخابات شرکت کرده‌اند که نسبت به سال 88 نشان‌دهنده رشد آماری است.

وی افزود: خبرنگاران خارجی نیز با حضور در مسجد سیدالشهداء به تنوع اقشار شرکت کننده و حضور متنوع مردم اذعان داشتند.

حسین شکری که خود را بیکار معرفی کرد دلیل خود برای شرکت در انتخابات را برطرف کردن گرانی‌ها و بیکاری وضع موجود دانست؛ همچنین نصرت‌الله فرجی که از لرستان و برای کارگری به تهران آمده بود نیز گفت: ما به رئیس‌جمهوری رأی می‌دهیم که به دنبال چپ و راست و اصولگرایی و اصلاح‌گرایی نباشد و رئیس‌جمهور آینده باید درد مردم را دوا کند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">