جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب

مردم پاسخ دشمن را با حضور حداکثری خواهند داد

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۳ ق.ظ



جمعه حماسه/۱۰۱/لاریجانی در جمع خبرنگاران:
مردم پاسخ دشمن را با حضور حداکثری خواهند داد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: که حضور آگاهانه مردم در عرصه انتخابات پاسخ محکم به تبلیغات بلاوجه غربی‌ها است و نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی هنوز زنده است.

خبرگزاری فارس: مردم پاسخ دشمن را با حضور حداکثری خواهند داد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس پس از بازدید از ستاد نظارت بر انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به یمن این روز عزیز که متعلق به امام سجاد (ع) است، انشاالله انتخابات پرشکوه و مبارکی خواهیم داشت.

وی افزود: براساس اطلاعاتی که از نمایندگان مجلس و دوستان ما در شورای نگهبان گرفتند غالبا حکایت از حضور چشم گیر و ارزشمند مردم درعرصه انتخابات دارد.

لاریجانی تصریح کرد: در این دوره شاید بیشتر از ادوار گذشته مردم در صحنه حضور یافتند و امیدواریم حماسه سیاسی مورد تاکید مقام معظم رهبری تحقق یابد.

رئیس مجلس گفت: حضور مردم در صحنه نشان می‌دهد که نسبت به سرزمین خود حساس هستند و شرایط را از بعد داخلی و خارجی درک کردند.

لاریجانی افزود: مردم احساس کردند که نیاز است با رای خود یک توان جدیدی را برای کشور ایجاد کنند تا مشکلات را در داخل و خارج حل کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که انتخابات امروز 24 خرداد پرثمر بوده و نتایج خوبی داشته باشد.

رئیس مجلس در خصوص انتخابات شوراها نیز اظهار داشت: شوراها بخشی است که مردم خودشان سرنوشت شهرها و روستاها را بر عهده می‌گیرند و احساس مسئولیت‌ آنها نسبت به آبادانی کشور برای جمهوری اسلامی بسیار ارزشمند است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: که این حضور حماسی مردم در صحنه، هم در عرصه بین المللی و هم در مشکلات معیشتی تاثیر خواهد داشت و مهمتر اینکه در بیداری اسلامی نیز تاثیر گذار است و نشان می‌دهد که انقلاب همچنان زنده است و باید از این حضور اگاهانه قدردانی کرد.

رئیس مجلس در ارزیابی از روند برگزاری انتخابات نیز اظهار داشت: روند برگزاری انتخابات خوب بوده و باگزارش‌هایی که دوستان ما در هیئت نظارت دادند نشان می‌دهد که نظارت خوب و فعال بوده و مشکلی در انتخابات نبوده است.

لاریجانی در ارزیابی دستاوردهای حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات نیز توضیح داد، مردم به تبلیغات رسانه‌های غربی توجه نمی‌کنند.

لاریجانی ادامه داد: من فکر می‌کنم غربی‌ها شناخت بسیار نادری از رفتار مردم خاورمیانه و منطقه آسیا دارند و اشتباهات آنها در لبنان، افغانستان و عراق نشان می‌دهد اطلاعات درستی نسبت به منطقه ندارند.

وی تصریح کرد: آنها نسبت به ایرانی‌ها هم خیلی سوء تفاهم دارند و غالبا نزدیک انتخابات از این حرفهای بلاوجه می‌زنند که البته مردم با رای خود به انها پاسخ می دهند.

رئیس مجلس گفت: نقش ولایت فقیه و رهبری همیشه در انتخابات ممتاز بوده و از آغاز سال مقام معظم رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام نهادند و خوشحالیم که این امر تحقق پیدا کرد.

لاریجانی تصریح کرد: این امر پشتوانه بسیار قوی برای انقلاب و دولت آینده و منافع ملی کشور خواهد بود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">