جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب


فارس گزارش می‌دهد
تکمیل حماسه سیاسی با تمکین مردم و رسانه‌ها از نتایج انتخابات

حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، تمکین آن‌ها از نتایج انتخابات و همچنین پرهیز رسانه‌ها از گمانه‌‌زنی‌، کامل‌کننده یک حماسه سیاسی باشکوه در کشور خواهد بود.

خبرگزاری فارس: تکمیل حماسه سیاسی با تمکین مردم و رسانه‌ها از نتایج انتخابات

-------------------------------



به گزارش خبرنگار جامعه فارس، امروز روز خلق حماسه سیاسی توسط نسل دیروز و امروز و فردا بود، در ماه‌های اخیر تلاش کشورهای غربی با اتکاء به رسانه‌های خارجی برای دل‌سرد کردن مردم کشور به منظور کمرنگ جلوه دادن انتخابات 24خردادماه، جای تأمل دارد؛ اینکه کشورها غربی چه میزان توانسته‌اند در راستای دستیابی به اهداف خود موفق باشند امری کاملا مشهور است چرا که فقط کافی است دوربین‌های خود را به سمت انگشت‌های اشاره ملت شهید پرور کشور بچرخانند و از دریچه‌های کوچک خلق شگفتی بزرگ را به چشم جهانیان نمایان کنند.

آری دیروز مردم ایران با خون خود مشتی بر دهان استکبارگران زدند و امروز نیز با آگاهی و هوشیاری خود مانع از این شدند که غربیان برای مملکت آنان تصمیم بگیرند.

اکنون که بیش از 450 خبرنگار خارجی مقیم و غیرمقیم از 255 رسانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را انعکاس خبری می‌دهند، حتی با سیاه نمایی برخی از این رسانه‌ها امکان پذیر نیست که حضور پرشور مردم را انکار شود.

در این میان و پس از خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم غیور و آگاه کشور، همه از مردم گرفته تا کاندیداها و رسانه‌ها وظایفی را بر عهده دارند که لازم است با اتکاء به وظایف خود مانع از گمانه‌زنی در نتایج انتخابات شوند.

اکنون لازم است به اهمیت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات از دریچه رسانه‌های خارجی  توجه کنیم.

بیش از 450 خبرنگار خارجی انتخابات ریاست جمهوری را پوشش خبری می‌دهند

سرپرست اداره کل رسانه‌های خارجی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد می‌گوید: بیش از 450 خبرنگار خارجی از 255 رسانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را انعکاس خبری می‌دهند.

محمدناصر حقیقت در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار می‌دارد: بیش از 450خبرنگار خارجی مراسم یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور را پوشش خبری می‌دهند.

سرپرست اداره کل رسانه‌های خارجی با اعلام اینکه این تعداد شامل خبرنگاران مقیم و غیرمقیم خارجی است، می‌افزاید: بر همین اساس می‌توان گفت که 250خبرنگار خارجی مقیم و بیش از 200 خبرنگار غیرمقیم خارجی در حال پوشش خبری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور هستند.

وی بیان می‌دارد: این تعداد خبرنگار از 115 رسانه مقیم و 90رسانه غیرمقیم که در مجموع می‌توان گفت که بیش از 255 رسانه خارجی در کشور حضور دارند و در حال پوشش یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در کشور هستند.

حقیقت بیان‌ می‌دارد: خبرنگاران خارجی از 41کشور جهان هستند که از این میان می‌توان به کشورهای آذربایجان، آلمان، اتریش، اسپانیا، استرالیا، آمریکا، انگلستان، ایتالیا، بلاروس، بلژیک، ترکیه، دانمارک، روسیه، ژاپن، سوئد، سوئیس، فنلاند، قطر، کانادا، کرواسی، لبنان، نروژ، ونزوئلا، هلند و یونان اشاره کرد.

سرپرست اداره کل رسانه‌های خارجی اضافه می‌کند: هماهنگی‌های لازم با ستاد انتخاباتی وزارت کشور و فرمانداری تهران به منظور حضور خبرنگاران مقیم و غیرمقیم خارجی برای حضور در حوزه‌های رأی‌گیری تهران و شمیرانات انجام شده است.

حقیقت ادامه می‌دهد: تعداد زیادی از خبرنگاران مقیم و غیرمقیم در حسینیه امام خمینی(ره) مراسم رأی‌دهی مقام معظم رهبری را پوشش خبری دادند، ضمن آنکه در جماران نیز خبرنگاران خارجی  مراسم رأی دهی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را انعکاس خبری دادند.

به گفته وی، امروز رسانه‌های خارجی بیشترین فعالیت خود را دارند.

حقیقت یادآور می‌شود: تعدادی از خبرنگاران خارجی متقاضی بودند که امروز در شهرهای مختلف کشور برای پوشش و انعکاس اخبار انتخاباتی حضور داشته باشند بر همین اساس تعدادی از خبرنگاران خارجی هم‌اکنون اخبار برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرهای مختلف را انعکاس می‌دهند.

سرپرست اداره کل رسانه‌های خارجی خاطرنشان می‌کند: هماهنگی های لازم به منظور حضور خبرنگاران مقیم و غیرمقیم خارجی برای حضور در ستاد انتخاباتی وزارت کشور انجام شده است بر همین خبرنگاران خارجی می‌توانند از روند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گزارش تهیه کنند.

اکنون لازم است رسانه‌‌های داخلی با گمانه‌زنی‌‌های خود در زمین دشمن بازی نکنند و اهداف و خواسته‌های خود را به دیگران القا نکنند.

نتایج انتخابات غیرقابل پیش‌بینی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این‌باره با بیان اینکه نتایج انتخابات غیرقابل پیش‌بینی است، می‌گوید: رسانه‌ها نباید در این باره گمانه‌زنی کنند و بر اساس برداشت خود مطالبی را به جامعه القا کنند.

سید محمد حسینی اظهار‌ می‌دارد: رسانه‌ها نقش مهمی را در خلق باشکوه حماسه سیاسی ایفا کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می افزاید: تمامی نشریات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و همچنین رسانه ملی در اطلاع‌رسانی‌ها و تحلیل‌های مناسبی که داشتند موجب شدند که امروز شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

وی ادامه می‌دهد: بدخواهان نظام اسلامی تلاش گسترده‌ای در جهت دلسردی مردم برای حضور در انتخابات داشتند به ویژه پس از احراز صلاحیت‌ها که عده‌ای مورد تأیید قرار نگرفتند از سوی این رسانه‌ها فضاسازی گسترده‌ای انجام شد تا مردم در انتخابات حضور کمرنگی داشته باشند.

حسینی بیان می‌دارد: در این میان رسانه‌های داخلی کمک کردند تا برخلاف خواست رسانه‌های غربی، امروز شاهد فضای بسیار خوب انتخاباتی در کشور باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور می‌شود: طبیعی است که در کار گسترده در مواردی شاهد بروز خطا و اشکالاتی باشیم اما در مجموع کار رسانه‌های داخلی قابل قبول بود و در مواردی که با اشکال روبرو بودیم تذکرهای لازم داده شد.

وی اضافه می‌کند: از هفته گذشته به مسئولان رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و همچنین پایگاه‌های خبری آگاهی داده شد که در تمام فعالیت‌های خود بر محور قانون حرکت کنند و حوادثی که در سال 88 اتفاق افتاد مبنی بر اینکه قبل از اعلام نتایج انتخابات برخی خود را پیروز انتخابات قلمداد می‌کردند دیگر تکرار نشود و رسانه‌ها بر آن دامن نزنند.

به گفته وی البته کاندیداهای ریاست جمهوری این موارد را به خوبی رعایت می‌کنند.

حسینی بیان می‌دارد: بعد از اینکه انتخابات به پایان رسید در مدت کوتاهی شمارش آراء انجام می‌شود و نمایندگان کاندیداها حضور خواهند داشت.

وی می‌افزاید: نتایج انتخابات توسط وزارت کشور اعلام و تأیید آن توسط شورای نگهبان انجام می‌شود و نباید رسانه‌ها در این باره گمانه‌زنی کنند و بر اساس برداشت خود مطالبی را به جامعه القاء کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار می‌دارد: تأکید شده است که از منابع رسمی نتایج اعلام شود و انتظار می‌رود که تا آخرین لحظات رأی‌گیری، تخریبی علیه کاندیداها صورت نگیرد و مطالب جعلی و نادرست بیان نشود.

وی متذکر می‌شود: رسانه‌ها باید منتظر اعلام نتایج انتخابات از سوی وزارت کشور باشند و صحت این انتخابات توسط شورای نگهبان انجام می‌شود که رسانه‌ها باید آن را قبول کنند.

حسینی خاطر نشان می‌کند: نتایج انتخابات غیرقابل پیش‌بینی است و نتایج فقط از کانال‌های قانونی اعلام می‌شود.

 

اعلام نتایج انتخابات پیش از موعد مقرر جوسازی بیهوده است

مدیرمسئول روزنامه تفاهم با بیان اینکه اعلام نتایج انتخابات پیش از موعد مقرر از سوی رسانه‌ها نوعی جوسازی و فضاسازی بیهوده است، گفت: باید با آرامش و تمکین به قانون اهداف خود را پیش ببریم در غیر این صورت در زمین دشمن بازی کرده‌ایم.

حسین یحیایی اظهار می‌دارد: امروز شاهد خلق حماسه بی‌نظیر از سوی مردم بودیم؛ با توجه به گزارش‌های ارسالی از سراسر کشور به وضوح دیده می‌شود که مردم رسالت واقعی خود را انجام داده‌اند.

مدیرمسئول روزنامه تفاهم می‌افزاید: رسانه‌های داخلی به جهت ماهیت وجودی خود، خوب عمل کرده‌اند و توانستند حماسه سیاسی با شکوهی را خلق کنند.

وی بیان می‌دارد: انتظار می‌رود که رئیس جمهور آینده در مسیر وعده‌ها خود حرکت مناسبی را آغاز کند.

وی درباره اعلام نتایج انتخابات پیش از موعد مقرر، می گوید: اعلام نتایج انتخابات پیش از موعد مقرر از سوی

رسانه‌ها نوعی جوسازی و فضا سازی بیهوده است.

به گفته وی، جو جامعه از این فضاسازی‌ها پیروی نمی‌کند.

این فعال عرصه رسانه یادآور شد: باید توجه داشت که 6کاندیدای ریاست جمهوری هم‌اکنون منتظر نتایج انتخابات به صورت قانونی هستند.

یحیایی با اعلام اینکه نباید به جوسازی‌ها توجه شود، بیان داشت: باید با آرامش و تمکین به قانون اهداف خود را پیش ببریم در غیر این صورت در زمین دشمن بازی کرده‌ایم.

آراء مردم امانتی در اختیار نظام است

مدیرمسئول روزنامه رسالت با بیان اینکه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی ستودنی است، می‌گوید: مردم می‌دانند که آراء آن‌ها به عنوان امانت در اختیار نظام قرار دارد و به همین دلیل مردم و کاندیداها از نتایج آراء تبعیت می‌کنند.

سید تقی پوربخش اظهار می‌دارد: حضور مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بسیار ستودنی است.

مدیرمسئول روزنامه رسالت می‌افزاید: مردم به بیانات مقام معظم رهبری ارج گذاشتند و با حضور در پای صندوق‌های رأی یک حماسه سیاسی خلق کردند.

وی بیان می‌دارد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی حاکی از موفقیت رسانه‌ها در انجام رسالت خود و همچنین بیانگر این مطلب است که مردم به وظایف و تکالیف خود کاملاً آگاهی دارند.

وی ادامه می‌دهد: بدون شک نتیجه حضور پرشور مردم و خلق حماسه سیاسی توسط آنان در بازشماری آراء یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیده می‌شود.

وی یادآور می‌شود: تنوع کاندیداهای ریاست جمهوری به خصوص در شورای شهر، دربرگیرنده سلایق مختلف جامعه بود.

پوربخش می‌گوید: مردم می‌دانند که رأی آنان امانتی در اختیار نظام جمهوری اسلامی ایران است و به همین دلیل حضوری گسترده داشته‌اند.

این فعال عرصه رسانه خاطرنشان می‌کند: بدون شک کاندیداها و مردم  از نتایج حاصل از آراء تبعیت خواهند کرد.

بر همین اساس بر همه واقف است که گمانه‌زنی درخصوص نتایج انتخابات اقدامی بیهوده بوده و همگان باید نتایج انتخابات را از سوی منابع قانونی و رسمی کشور بپذیرند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">