جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب

Multimedia_pics_1387_7_Photo_3526.jpg

تیم ملی فوتبال نوجوانان از فردا برای حضور در جام جهانی امارات استارت خواهد زد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی زیر17 سال در این‌باره گفت: اردوی جدید تیم ملی نوجوانان به منظور آمادگی حضور در جام جهانی 2013 امارات، از فردا در هتل المپیک آغاز می‌شود و 28 بازیکن به این اردو دعوت شده‌اند.

دوستی مهر ادامه داد: سه ماه تا جام جهانی باقی مانده و ما باید سخت کار کنیم تا تیم آماده و مهیایی را به امارات ببریم. کار سختی هم داریم چرا که فوتبال پایه در آسیا رشد چشمگیری کرده و دیدید که تیم‌های ملی جوانان ازبکستان، کره جنوبی و عراق در جام جهانی از گروههایشان بالا رفتند و هر سه تیم تا مرحله یک چهارم نهایی پیش آمدند و عراق در حال حاضر به مرحله نیمه نهایی و جمع چهار تیم نهایی صعود کرده است. شاید اگر عراق و کره به هم نمی‌خوردند آن وقت آسیا در جمع 4 تیم نهایی دو تیم داشت. همه اینها نشانه‌هایی است که بدانیم کشورهای آسیایی به فوتبال پایه‌شان اهمیت می‌دهند و ما هم نباید از قافله عقب بمانیم.

وی در ادامه گفت: فدراسیون فوتبال در چند سال گذشته توجه ویژه‌ای به تیم‌های پایه داشته و در حال حاضر و پیش از جام جهانی امیدواریم که با تلاش فدراسیون، زمینه برگزاری اردوها و بازیهای دوستانه بین المللی تیم ملی زیر17 سال فراهم شود. ما هم می خواهیم به جمع 4 تیم نهایی جام جهانی نوجوانان راه پیدا کنیم. به همین دلیل علاوه بر کارهای فنی، کارهای روحی- روانی را در دستور کار قرار داده ایم چرا که می دانیم بازیکنان برای درخشش در زمین باید از لحاظ روحی و روانی در بهترین وضعیت باشند. در تیم ملی نوجوانان به روی بازیکنان آماده از لحاظ فنی و روحی باز است و ما بهترین ها را با خودمان به جام جهانی امارات می بریم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در پایان گفت: در این اردو هم چند بازی دوستانه در نظر گرفته ایم که به محض نهایی شدن، از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۸
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">