جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب

انحراف به چپ سوزوکی قربانی گرفت

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۲۱ ب.ظ

سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: تصادف یک دستگاه سواری سوزوکی با موتورسیکلت در کیلومتر20 جاده زیباکنار در استان گیلان سبب مرگ دو تن شد.

وی علت این حادثه که در ساعت 5 دقیقه بامداد روز دوشنبه رخ داده را انحراف به چپ از سوی راننده سواری سوزوکی اعلام کرد.

سلبی همچنین از وقوع تصادف منجر به فوت میان یک دستگاه سواری 405 با سواری پراید در کیلومتر 37 شیراز به شاه‌پریان در استان هرمزگان خبر داد و گفت: در پی این حادثه که به علت توجه‌نکردن به جلو از سوی راننده سواری پژو 405 در ساعت 1:15 بامداد روز گذشته رخ داده، دو تن جان خود را از دست دادند و یک تن نیز مجروح شد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه واژگونی پراید در کیلومتر 85 محور آباده به اصفهان سبب مرگ دو تن و زخمی‌شدن یک تن دیگر شد، گفت: این حادثه در ساعت 15:20 روز گذشته رخ داد و علت آن از سوی کارشناسان پلیس‌راه، توجه‌نکردن به جلو از جانب راننده سواری پراید اعلام شد.

وی درباره مهمترین علل وقوع تصادفات جاده‌ای در روز گذشته نیز به ایسنا گفت: توجه نکردن به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه، انحراف به چپ و رعایت نکردن حق تقدم در صدر علل بروز حوادث رانندگی در روز گذشته بود که از این میان 38 درصد از تصادفات منجر به واژگونی خودروها شده و 11 درصد نیز مربوط به برخورد وسایل نقلیه با عابران پیاده بود.

سلبی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور نیز اظهارکرد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی، تمامی محورهای مواصلاتی کشور دارای جوی آرام و ترافیکی روان هستند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست به منظور اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و همچنین امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

انتهای پیام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">