جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب

نماینده مردم زلزله‌زده اهر و هریس در نطق میان دستور خود با بیان اینکه بازسازی‌های منطقه زلزله‌زده اهر و هریس بعد از عید سال 92 آغاز شده است، گفت: متاسفانه این بازسازی‌ها نیمه کاره تمام شده چرا که قیمت مصالح افزایش یافته، طرح‌های روستایی مورد بی‌توجهی قرار گرفته و مردم بدون خانه سردرگم هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) عباس فلاحی باباجان، نماینده مردم زلزله‌زده اهر و هریس ضمن تبریک به رییس‌جمهور منتخب و آرزوی توفیق برای وی و تبریک به منتخبان شورای شهر و روستا، به وضعیت مردم زلزله‌زده منطقه اهر، هریس و ورزقان اشاره کرد و گفت: اگر توازون در نوسازی مناطق روستایی قبلا برقرار شده بود شاهد این همه خسارت‌های سنگین نبودیم.

فلاحی ادامه داد: متاسفانه بدترین خسارت توقف بازسازی مناطق زلزله‌زده است که تازه بعد از عید سال 92 آغاز شده و در حال حاضر هم به دلیل افزایش قیمت مصالح و واگذاری کار به پیمانکاران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متوقف شده است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه بیمارستان هریس بعد از زلزله به یک مدرسه منتقل شده است و ماه‌هاست که وزارت بهداشت هیچ تصمیمی برای بهبود وضعیت این بیمارستان نگرفته است، گفت: جاده اهر تبریز با وجود افزایش تردد بعد از زلزله شاهد تصادفات فراوان و تلفات جانی بوده است. این جاده محل عبور و مرور ترانزیتی سه کشور، سه استان و شانزده شهر بزرگ است که سالانه 150 کشته را به ما تحمیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه راه‌آهن هریس، توجه به تقسیمات کشوری، ایجاد فرودگاه در منطقه، بهبود وضعیت سدهای موجود و احداث سدهای جدید، بهبود وضعیت تقسیم آب در منطقه، رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان و تگرگ‌زدگان در منطقه، راه‌اندازی ایستگاه رادیو، توجه به معادن، ایجاد دانشگاه، ایجاد نیروگاه سیکل ترکیبی و توجه به شهرک‌های صنعتی در منطقه حداقل خواسته‌های مردم است، خطاب به وزرای ارشاد و ورزش و جوانان،‌ گفت: در سایه کوتاهی شما فرهنگ و ورزش منطقه اهر و هریس در حال نابودی است که اگر به آن توجه نشود خسارات جبران‌ناپذیر به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم زلزله‌زده اهر و هریس در پایان از عدم تعیین مدیران برای نهادهای فرهنگی انتقاد کرد و گفت: مگر در کشور قحط‌ الرجال است که یک اداره سال‌ها با سرپرست مدیریت می‌شود.

وی همچنین با اشاره به آغاز به کار دومین سال مجلس نهم، گفت: ملت بدانند که ما همچنان بر سر تعهدات خود هستیم.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۷
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">