جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب

azin.jpg

نماینده مردم رفسنجان و انار گفت: از رییس‌جمهور منتخب خواهش می‌کنم مسئولیت‌ها را در دولت آینده به ژنرال‌های متعهد و نه سربازان مطیع بسپارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین آذین در نطق میان دستور خود در جلسه امروز(دوشنبه) مجلس، با ستایش حماسه حضور مردم در انتخابات روز جمعه، گفت: حماسه حضور مردم آگاه و بابصیرت را در انتخابات روز جمعه را به امام خامنه‌ای تبریک می‌گویم.

وی افزود: ملت حماسه سیاسی مدنظر رهبری را خلق کرد. مردم با شرکت در انتخابات رای تایید دیگری به نظام جمهوری اسلامی ایران دادند. این حضور نشان از ارتباط مستحکم مردم با انقلاب و رهبری داشت. پشتیبانی مردم از نظام اسلامی در این حضور کاملا نمایان بود.این عضو کمیسیون اصل 90 قانون اساسی خطاب به رییس‌جمهور منتخب ضمن تبریک به حجت‌الاسلام حسن روحانی، گفت: از خدا حفظ آرمان‌های دفاع مقدس توسط شما را آرزومندم. حمایت از رییس‌جمهور منتخب موجب تحقق حماسه اقتصادی نیز می‌شود. آقای روحانی برای رسیدن به معاد و معاش مردم باید شایسته‌سالاری و واگذاری مسئولیت‌ها به صالحان را همان‌طور که وعده داده‌اید، در دستور کار قرار دهند.

آذین گفت: امیدوارم رییس‌جمهور منتخب شعار شایسته‌سالاری به عمل مبدل کند چرا که بکارگیری افراد افراطی ظلم به مردم است و دلیل ضربه به کشور نیز عدم شایسته‌سالاری، حاشیه‌سازی و فساد اقتصادی برخی مسئولان بوده است. اصلا لازمه تشکیل حکومت الهی سپردن مسئولیت‌ها به افراد کاردان است.

وی خطاب به روحانی تاکید کرد: خواهش می‌کنم دنبال سپردن مسئولیت‌ها به ژنرال‌های متعهد و کاردان باشید نه سربازان مطیع. امید مستضعفان و محرومان عالم به انقلاب اسلامی است. مجلس و دولت جدید نباید از اسلام ناب و ولایت فاصله بگیرند چون امید ملت‌های مستضعف به ناامیدی مبدل می‌شود.

نماینده مردم رفسنجان خواستار تدبیر برای معضلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی شد و افزود: بیشترین پرونده‌های دستگاه قضایی مربوط به مسائل خانوادگی است.

آذین خطاب به رییس‌جمهور منتخب، از وی خواست دولت یازدهم در تعامل با مجلس شورای اسلامی مشکلات و مفاسد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی، کاهش نرخ تورم، حمایت از محرومان و حمایت از مقاومت در منطقه را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: تحقق عدالت جغرافیایی را از رییس‌جمهور منتخب به ویژه در استان کرمان خواهانم. استان کرمان دارای ظرفیت‌های عظیمی در حوزه معدن به ویژه در بخش صنایع مس است و طبق قانون برنامه، راه‌اندازی صنایع جانبی مس در استان کرمان باید در دستور کار قرار گیرد. همچنین از آقای روحانی می‌خواهم در انتقال آب به استان کرمان تسریع کنند.

نماینده مردم رفسنجان از دولت احمدی‌نژاد نیز تشکر کرد.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۷
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">