جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب

sobhaninia.jpg

نایب رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: اصولگرایان با این تصور که انتخابات به مرحله دوم می‌کشد، بر روی یک کاندیدا‌ی واحد اجماع نکردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان اینکه نیروهای اصولگرا شرایط مناسبی در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری داشتند، اظهار کرد: در مناظره‌های تبلیغاتی تشتت و بحث‌های ناهمگونی بین کاندیدا‌های اصولگرا پیش آمد که این موضوع در کنار عدم وحدت بر روی کاندیدا‌یی واحد، فرصت را از آنها برای پیروزی در انتخابات گرفت.

 

وی با اشاره به برگزاری مناظره سیاسی بین کاندیدا‌ها گفت: در این مناظره نیروهای اصولگرا در تقابل با یکدیگر قرار گرفتند که آقای روحانی از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرد و مباحث مورد نظرش را مطرح کرد.

 

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه نیروهای اصولگرا نتوانستند در انتخابات به وحدت برسند، گفت: شاید یکی از این دلایل وجود این تحلیل بود که اگر یک یا دو نفر از کاندیدا‌ها کناره‌گیری کنند باز هم همه نیروهای اصولگرا به نفع یک نفر کنار نمی‌کشند؛ برخی از آنها به وضوح اعلام کرده‌ بودند که به عنوان فردی مستقل در عرصه انتخابات حضور پیدا کرده و تا آخر نیز می‌مانند.

 

وی افزود: برپایه این موضوع اگر یک نفر از کاندیدا‌های اصولگرا نیز کنار می‌رفت معلوم نبود که رای آن فرد به سبد کدام کاندیدا ریخته شود؛ تمامی این تحلیل‌ها این نگاه را به وجود آورد که انتخابات دو مرحله‌ای می‌شود.

 

سبحانی‌نیا ادامه داد: کاندیدا‌های اصولگرا با این تحلیل از عرصه رقابت بیرون نرفتند چون فکر می‌کردند که حداقل یکی از آنها در مرحله دوم حضور خواهد داشت آن گاه آنها در این مرحله برای بازسازی موقعیت‌شان ورود پیدا می‌کنند. اما مناظره سیاسی و موج ایجاد شده در روزهای آخر در کنار استفاده آقای روحانی از فرصت‌های به وجود آمده باعث شد که ایشان پیروز انتخابات شوند.

 

نایب رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت همچنین یادآور شد: از طرف دیگر حمایت آقای هاشمی و آقای خاتمی و به تبع آن ایجاد حرکت و موج گسترده در سطح جامعه منجر شد که انتخابات به جای رسیدن به مرحله دوم، یک مرحله‌ای تمام شود. این در حالی است که در تمامی نظرسنجی‌ها آقای قالیباف با فاصله زیادی از کاندیدا‌های دیگر نفر اول بود.

 

وی ادامه داد: با توجه به این نظرسنجی‌ها، پیش‌بینی اصولگرایان این بود که انتخابات به مرحله دوم می‌رسد لذا آنها به راه‌شان ادامه داده و بر روی گزینه واحد اجماع نکردند، ولی علیرغم این نظرسنجی‌ها موج به وجود آمده در روزهای آخر و مشارکت گسترده مردم تمامی تحلیل‌ها را تحت‌الشعاع قرار داد و انتخابات در مرحله اول به پایان رسید.

 

سبحانی‌نیا همچنین با بیان اینکه اصل مشارکت گسترده مردم در انتخابات بسیار مهم، ارزشمند و قابل تقدیر است، گفت: مردم حماسه ملی مورد انتظار مقام معظم رهبری را خلق کردند و در نهایت گزینه‌ای را انتخاب کردند که از یک نگاه دارای شخصیت روحانی است شاید مردم فکر می‌کنند که چون در دولت‌هایی با رییس جمهور روحانی مشکلات نسبت به دولت نهم و دهم کمتر بود بهتر است این فرد را انتخاب کنند تا مشکلات را در صحنه داخلی و بین‌المللی سامان دهد.

 

این عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد: آقای روحانی فردی روحانی و دارای سوابق اجرایی است که در بحث‌هایشان مطالبی را مطرح کردند که در بین مردم امیدی برای حل مشکلات ایجاد کرد؛ به همین دلیل فکر می‌کنم که باید به ملت برای این انتخابات تبریک گفت.

 

وی با تاکید بر اینکه پیروز عرصه انتخابات در وهله اول مردم بودند، گفت: باید به مقام معظم رهبری در این رابطه برای مدیریت کشور از ابتدای سال تبریک گفت. ایشان در صبح روز اخذ رای نیز فرمودند که رای مردم حق‌الناس است و باید از آن صیانت شود و همچنین هیچ فردی حتی خانواده‌شان از رای معظم‌له اطلاعی ندارند. همچنین ایشان در زمانی دیگر فرمودند اگر حتی افراد به جمهوری اسلامی اعتقاد ندارند اما ایرانی هستند در انتخابات مشارکت کنند.

 

سبحانی‌نیا در پایان گفت:‌ این مدیریت و فرمایشات مقام معظم رهبری توانست شور و آمادگی در جامعه ایجاد کند به طوریکه حتی یک هفته قبل از انتخابات این میزان مشارکت قابل پیش‌بینی نبود از این رو باید به مردم برای انتخابات رییس جمهور باید تبریک گفت و برای رییس جمهور منتخب آرزوی توفیق کرد تا بتواند خواسته‌ها و مطالبات مردم محقق کند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">