جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب

حزب اراده ملت ایران طی بیانیه‌ای از حضور با شکوه مردم در حماسه 24 خرداد تقدیر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه آمده است : ارداه ملت ایران بار دیگر در یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ظهور و بروز عینی یافته و بر ادامه مسیر اصلاحات و تحول خواهی مبتنی بر منطق و اعتدال تاکید و آشکار از روندها و شیوه‌های افراطی و انحصارطلبانه هشت سال گذشته اعلام برائت نموده است. روندی که بدون اتکا بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ملی کشور مسیری را در پیش گرفت که نارسایی‌ها، تنگناها و بحران‌های کنونی نشات گرفته از تنگ نظری و حاکمیت یافتن دیدگاه افراطی می‌باشد.

حزب اراده ملت ایران ضمن گرامیداشت حضور پرشور و شعور ملت فهمیده و بزرگوار ایران در پای صندوق‌های رای در 24 خرداد ماه 1392 و بزرگداشت یاد و خاطره مجاهدان فی‌سبیل‌الله و رزمندگان خردادی ملت ایران از 15 خرداد تا 24 تا 3 خرداد 1361، و دوم خرداد 1376 تا 24 خرداد 1392، این پیروزی جنگ را به پیشگاه ملت بزرگ ایران و همچنین جناب آقای دکتر روحانی که محل و مرجع تبلو اراداه ملت ایران برای حاکم ساختن مشی اعتدالی و منطقی در اصلاح امور بوده‌اند، تبریک عرض نموده و امیدوار است دولت تدبیر و امید با عبرت گرفتن از درس‌های تلخ خشت سال گذشته این ملک و ملت، چراغی پرفروغ برای آینده ایران عزیز روشن کند و از فرصتی که توسط قاطبه ملت ایران برای تامین و حفظ منافع ملی فراهم شده و نهایت استفاده مطلوب را بنمایند.

جا دارد که از تمام کسانیکه زمینه‌های چنین حضور شکوهمندی را فراهم نمودند، خصوصا توصیه‌های رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی در صیانت از آرا مردم به عنوان حق‌الناس و تلاش‌ها و تدابیر جناب آقای هاشمی رفسنجانی و آقای خاتمی و دکتر عارف و همچنین تشکل‌ها و همه اقشار مختلف مردم و دیگر شخصیت‌های بزرگوار نیز در خلق این حماسه و رویداد مهم تقدیر شایسته به عمل آید.

«حاما» بر این باور است که حرکت اصلاح‌طلبانه و قانونمدار ملت ایران از یکصد و اندی سال گذشته از مشروطه به این طرف در مقاطعی از تاریخ با موانع مختلف مواجه شده است.

انقلاب مشروطیت با استبداد صغیر محمدعلی شاه قاجار و استبداد رضاخانی مواجه شد. جنبش ملی شدن صنعت نفت با کودتای 28 مرداد 32، انقلاب اسلامی سال 1357 در مسیر اصلاح‌گرایانه خود مشکلات و پیچ و خم‌های زیادی را دیده و ملت ایران در سال 1376 شیوه‌های مصالمت‌ جویانه را جهت رفع موانع تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی در پیش گرفت، اما انحصارطلبان و اقتدارگرایان باز موانع مختلفی را در مقابل این حرکت ایجاد نمودند و افراط و تفریط از سوی بخشی از هر دو طیف اصلاحات و اصول‌گرایان جلوی آرمان اصلاح‌طلبانه ملت را سد نموده و یکی از تلخ‌ترین دوران این کشور را به دنبال داشت و 8 سال افراط و ندانم کاری و فرصت سوزی بر این ملت تحمیل نمود. 24 خرداد 1392 نشان داد که راه نجات ایران از فقر و فشار و تبعیض‌ همانا راه اصلاحات مبتنی بر منطق و اعتدال بوده و هیچ راهی غیر از استفاده از تمامی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های میهمن‌مان جهت حل مشکلات مالی و بین‌المللی موجود کشور وجود ندارد.

انتهای پیام


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">