جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب

اشعار در مدح امام خامنه ای مد ظله العالی

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶ ق.ظ

اشعار در مدح امام خامنه ای مد ظله العالی
نام من سرباز کوی عترت است
 دوره ی آموزشی ام هیئت است
ارتش حیدر محل خدمتم
 بهر جانبازی پی هر فرصتم
 نقش سردوشی من یا فاطمه (س) است
قمقمه ام پر ز آب علقمه است
اسم رمز حمله ام یاس علی
 افسر مافوق من سیدعلی
________________________________________
شعر «حمید سبزواری» درباره رهبر معظم انقلاب
ای یاد تو شورافکن و پیغام تو پر جوش
 آوای تو نجوای هزاران لب خاموش
 آنجا که تو رخساره نمایی همه چشمند
وانجا که سخن ساز کنی جمله جهان گوش
 در سینه ترا گر نه غم خلق جهانست
از نای تو شکوای قرون از چه زند جوش
 فریاد تو ویران‌گر بنیان نفاق است
 ای پرچم توحید ترا زیب بر و دوش
 بانک تو خروشی است ملامت‌گر تاریخ
 برخاسته از نای هزاران لب خاموش
 بد خواه تو حشر سرافکنده خویش است
همراه تو با عزت و اکرام هم‌آغوش
 تا بر ورق دهر نشیند سخن عشق
 هرگز نکند یاد ترا خلق فراموش
 پاس تو نگهدارد و جاه تو شناسد
هر با خبر از دانش و هر بهره‌ور از هوش
________________________________________
شعری از استاد محمدرضا جعفری برای یار با وفای ولی امر مسلمین جهان حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع سپاه قدس
حاج قاسم السلام ای یاور مولا علی
همچو مالک میدرخشی در اطاعت از ولی
آفرین از این همه اخلاص و پاکی در نبرد
یادگار با وفای لشکر مردان مرد
کربلا داند که قاسم کیست در میدان جنگ
عرصه را بر دشمنان دین چو شیری کرده تنگ
گشته آمریکا ز نام قاسم و قدس و سپاه
گیج و مبهوت و نداند این همه هست از خدا
نام آمریکا چو اسرائیل شد ننگ تمام
بار دیگر باز شد دستش برای خاص و عام
گرچه بر شیطان فتاده لرزه ها از نام تو
زین فضیلت ، کرده شیرین حقتعالی کام تو
مرحبا ای مالک اشتر خدا همراه توست
در تمام عرصه ها نور ولایت راه توست
خشم آمریکا زتو یک هدیه ای از ماوراء ست
در دفاع از رهبری جان دادن ماها بجاست
ماجرای ظلم آمریکا دگر نابود شد
کاخ اهریمن به فرمان الهی دود شد
جعفری ، آمد ندا از سوی آیات خدا
کاین همه لطف الهی هست از ذکر و دعا
________________________________________
رهبری دارم ز جنس آسمان
رهبری از جنس خوبان زمان
لب چو بگشاید،گشاید بغض من
صد هزار یاقوت ریزد زآن دهان
یک نگاه نافذش کافی بود
تار و مار گشته عدو در هر مکان
سینه اش با وسعت دریاها
صد هزار راز مگو در آن نهان
گر بگوید عالمی رسوا کند
پستی اهریمنان گردد عیان
در قنوتش مست لیلا میشود
عشقبازست نائب صاحب زمان
وارث مهر نبی خشم علی
کار آرش میکند او بی کمان
در میان این همه ذات پلید
معنی گل گشته در فصل خزان
من نگویم بیش از این از آن عزیز
بهر مدحش الکن باشد زبان
یا علی
________________________________________
اشک ما را چرا درآوردی؟!
دوشنبه یکم تیر 1388 - 15:37 آبروی همه مسلمانان؛
یکی از خطیبان قمی و شاعر آئینی این شهر، به مناسبت حال و هوای این روزهای کشور و سخنان تاریخی مقام معظم رهبری در نماز جمعه اخیر تهران، شعری سروده است
شعر حجت‌الاسلام جواد محمدزمانی به شرح زیر است:
دیشب این طبع، بی‌قرار شما
خواست عرض ارادتی بکند
دست کم از دل شکسته‌تان
واژه‌هایم عیادتی بکند

چشم بد دور، عمرتان بسیار
کس نبیند ملالتان آقا!
ما نمردیم خون دل بخوری
تخت باشد خیالتان آقا!
***
چیست روباه در مصاف شیر؟!
چه نیازی به امر یا گفته؟!
تو فقط ابرویی به هم آور
می‌شود خواب دشمن آشفته
***
هست خاموشی‌ات پر از فریاد 
در تو آرامشی است طوفانی
«الذی انزل السکینه» تو را
کرده سرشار از فراوانی
***
واژه‌ها از لبت تراویدند
پرصلابت، پرعاطفه، پرشور
آفریدند در دل مردم
عزت، آمادگی، حماسه، حضور
***
این حماسه همه ز یمن تو بود
گرچه از آن مردمش خواندی
رهبرا! تا ابد ولی محبوب
در دل عاشقان خود ماندی
***
سهم دلدادگان تو سلوی
قسمتِ دشمنان تو سجیل
رهبری نیست در جهان جز تو
که ز امت چنین کند تجلیل
***
نسل سوم چو نسل اول هست
با شعف با شعور با باور
جاری است انقلاب چون کوثر
هان! «فصل لربک وانحر»
***
گرچه در باغ سینه‌ات داری
لطف‌ها، مهرها، محبت‌ها
گفتی اما نمی‌روی چو حسین
تا ابد زیر بار بدعت‌ها!
***
ناگهان در نماز جمعه شهر
عطر محراب جمکران گل کرد
بغض تو تا شکست بر لب‌ها
ذکر یا صاحب الزمان (عج) گل کرد
***
جان ایران! چه شد که جانت را
جان ناقابلی گمان کردی؟!
آبروی همه مسلمانان
اشک ما را چرا درآوردی؟!
***
جسم تو کامل است، ناقص نیست
می‌دهد عطر یک بغل گل یاس
دستت اما حکایتی دارد...
 رَحِمَ اللهُ عَمِی العباس!
________________________________________
رهبر من نور چشمان من است
عشق او آیین و ایمان من است
ذوالفقار  حیدری در دست  او
طاعتش میثاق و پیمان من است
سیدی از نسل پاک فاطمه(س)
هم ز نسل شیر یزدان من است   
در ولایت وارث  آل نبی   (ص)
جانشینی  از   امامان   من  است   
همچو مه  تابد  به قلب  شیعیا ن
 نائب  خورشید پنهان  من  است  
در هدایت  سوی حق  آرد   مر ا
این هدایت سمت قرآن من است
دوستانش دوست می دارم همی
دشمن او دشمن  جان  من  است 
آنکه   مهر  او ندارد  در  وجو د
 بی گمان همکیش نادان من است
در سخن چون ابر  می بارد  به دل
در کویر خشک  باران  من است 
در حضورش موج دریا  دیده ام
  در کلامش راحت جان من است    
در نگاهش غرق دریا می شو م
واژه هایش در و مرجان من است
قلب  تارم  را  صفایی  می دهد
جامع فکر پریشان  من  است  
من مرید  آن  دل   وارسته ام
او  مراد و پیر عرفان  من است    
بوی یوسف می دهد پیراهنش
     گرچه خودیعقوب کنعان من است
من چو سنگم او چو کوه بیستون
من چو مورم او سلیمان من است
من چو بلبل او چو  باغ  پر زگل
من چوبرگ او سرو بستان من است   
نام  او  ورد  زبانم  روز   و  شب 
  عشق او درد است ودرمان من است
آرزوی  دیدنش   دارم  به    دل
در فراقش شهر زندان من است  
ای خوش آن روزی که بینم رهبرم
ساعتی در خانه  مهمان  من است  
هرگز ای یاران دعایش می کنید
شب نمازش ذکر یاران  من  است
روی خوبش با دو چشمت دیده ای
 چهره اش چون ماه تابان من است 
غرق  دریای  تهاجم  را  چه  غم
 ناجی  کشتی  ز طوفان من است 
گر چه دشمن نقشه ها دارد بسی
 حامی او  حی سبحان من است      
در  امانت  او ‹‹  امین  ››  انقلا ب
 در شجاعت شیر میدان من است    
راه  او  باشد    ره  پیر خمین (ره)
رهرو راه شهیدان من است     
افتخار  ما    بود ‹‹  سید  علی ››
سرور من جان جانان من است 
چون فقیه وعالم است ودین شناس
 مرجع تقلید  دوران من  است  
روز ششم  ماه  تیر از سال شصت 
 رهبرم جانباز  ایران  من  است 
ای  خداوندا   نگهدارش  تو   با ش
     چون دعای او نگهبان من است    
شعر امروزم که وصف رهبر است
بهترین اشعار  دیوان من است
پیروانش نی به پاکستان و   هند
درفلسطین است و لبنان من است   
گوئیا مهدی(عج) چنین گوید که او
 بهترین اصحاب و یاران من است   
 ‹‹   امین  ›› تخلص شعری رهبر معظم انقلاب است.
الحمد لله رب العالمین - حمید رضا فاطمی 
________________________________________
شعر سیاسی  حماسه آفرینان ?? خرداد
گفت علامه که  رو  شمر زمان را بشناس!(منظور علامه شهید مطهری است)
رو بیفکن به دل دشمن امروز هراس
مالک اشتر امروز و معاویه روز!
آنکه با حیله و تزویر کند جنگ هنوز
آه ای شیعه بگو کیست همکنون علیت؟
کیست آن مایه اندوه وجود ولیت؟
رو ببین پیر مذبذب چو ابوبکر کجاست؟
یا کجا فتنه شورای سقیفه برپاست؟
هر زمانی که علی بود عداوت هم هست!
دشمنی تا سحر روز قیامت هم هست!
حال بگذار که عمار گری تازه کنم
با ترازوی ولایت کمی اندازه کنم
گو به اکبر! که کجا رفت تو را عدل علی
که رسانی به دو دست پسرت شعله کمی
تو همین شعله نداری که چنین دود شدی!
یا به تعبیر امیرم که تو مردود شدی!
چون منافق که عیان نیست همه نیاتش
گاه گویی ز ولایت گهی هم از آتش!
ترسم ای آنکه ز کوهی پر آتش گفتی
که به فردای قیامت به همانجا افتی
________________________________________
 وصف قنوت نماز امام خامنه ای
استاد شهریار را با رهبر معظم انقلاب آیت‌الله سید‌علی خامنه‌ای، رئیس‌جمهور وقت ایران- هم الفتی دیرینه بود. در وصف قنوت نماز وی می‌گوید:
در رکوع و سجــودِ خامنـــه‌ای
من هم از دور ســرنگون دلـــم
خاصه وقتِ قنـوت او کز غیب
دست‌ها می‌شــود ستــون دلــم
او به یک دست و من هزاران دست
بــا وی افشانــم از بطــون دلـم
عرشیان می‌کشند صف به نمـــاز
از درون دل و بــــرون دلــــم
من برونی نیم، خـــدا دانــــد
کاین صـلا خیزد از درون دلم
و یا شهریار سلک سخن در سال آخر عمرش در قصیده‌ای دیگر با عنوان شهید زنده که با بیت زیر آغاز می‌شود.
جهاد عشق نو پیروزی است پایانش
که سایه‌پرور سیمرغ پــور دستانش
ضمن وصف مقام شهدا در ابیات پایانی می‌گوید:
نظــر بـه چشــم یتیمـان نمی‌کند طاغوت
ببین چه می‌کند این سیل اشک و طغیانش
گــو شهریار همه ناتوان مبین خــود را
که نــاتوانی مــا هــم خداست تاوانـش
شهید زنده‌ی ما خود رئیس‌جمهوری است
که دست داده به قرآن که جان به قربانش
________________________________________
شعر زیبایی از استاد شهریار درباره بسیج

یا علی باز از خدا دستی به همراه بسیج
جاودان کن در جهان این جلوه و جاه بسیج
یا علی خون حسینت کی رود از یادها
گو ببیند زینب این غوغای خونخواه بسیج
تا علمدارش گشاید بال شاهین علم
می دهد فرمان حسینت کو بود شاه بسیج
اشک و خون می بارد از آفاق آذربایجان
خود به مژگان رفت آذربایجان را بسیج
می زداید دود آه خیمه های سوخته
خیمه و خرگاه زد در کربلاآه بسیج
کور دل بودند اهل کوفه و بیعت شکن
قوم سلمان است این قوم دل آگاه بسیج
 غرش ای شیر خدا ببر و پلنگ خفته را
تا شود صدامیان خرگوش و روباه بسیج
لشکر اسلام شد چون سیل وطوفان در خروش
کفر اگر خود کوه باشد می شود کاه بسیج
 روز کین و انتقام است از گروه حرمله
چند باشد داغ اصغر زجر جانکاه بسیج
رهبر از نصر من الله داد فرمان جهاد
تا رسد فتح قریب از نصرت الله بسیج
صد هزار از “بیست میلیون” رهسپار جبهه هاست
تا بیفتد خرمگس در دام جولاه بسیج
رغبت و شوق شهادت خرمنی انباشته است
حاش لله نیست یک جو، هرگز اکراه بسیج
کربلاتشنه است و بر سقای خود چشم انتظار
طلعت ماه بنی هاشم بود ماه بسیج
با شعار یا محمد شیعه و سنی یکیست
نیست جز قرآن و حق ذکری در افواه بسیج
این سفر با “فتح پایان” باز می گردد سپاه
می دهد پایان به فتح گاه و بی گاه بسیج
سر به درگاه خدا می ساید این جهد و جهاد
(شهریارا) تا به سایی سر به درگاه بسیج
________________________________________
شعر آقاسی
بسیج ای دست و بازوی ولایت
خط سرخ عزل تا بی نهایت
تو با خون گلویت عهد کردی
که از خط خمینی بر نگردی
تورا نشناختن حق ناشناسیست
تعارض با تو کفر وناسپاسیست
بسیجی سست و بی حال است آیا؟!
زبان غیرتش لال است آیا؟!
بسیجی! از چه رو خاموش ماندی؟
زبان بستی سراپا گوش ماندی
نمی بینی مگر دجاله هار؟ا
سرود شوم نفی لاله ها را؟
ببین نشخوار صبح وشامشان را
 طنین طعنه و دشنامشان را
علی را بی عدالت نام دادند
ولایت را وکالت نام دادند
به سر اندیشه هایی خام دارند
ولی داعییه اسلام دارند
کدام اسلام اسلامی که مرده ست
سرتسلیم بر شیطان سپرده ست
بسیجی سست و بی حال است آیا؟!
 زبان غیرتش لال است آیا؟!
 نه این سان نیست ، او میدان نورد است
بسیجی شیر میدان نبرد است
بسیجی تابع اسلام ناب است
لقایش تیغ سرخ آفتاب است
کدام اسلام؟ اسلام حسینی
که جاری شد زلبهای خمینی
نگه کن بلبلان این چمن را
بلوچ وترک و ترکمن را
بسیجی شیعه و سنی ندارد
به فرمان ولی سر می گذارد
خمینی گفت سر گردان نباشید
اسیر دست نامردان نباشید
________________________________________
ولایت چیست؟ اصل آفرینش                                   کلید قفل سیر درک و بینش
 ولایت چیست؟ تحصیل تعهد                                     صراط ما پس از “ایاک نعبد”
 ولایت چیست؟ معراج تکامل                                        پی اثبات ذات پاک حق، قل:
 ولایت علت غایی است ما را                                         به حکمت فعل بی ماضی است مارا
 ولایت آب و گل را در هم آمیخت                             که از آمیختن، آدم برانگیخت
 ولایت نوح را شد ساحل نور                                     که طوفانش بود در خط دستور
 ولایت کوه آتش را کند گل                                       به ابراهیم در وقت توکل
 ولایت در کف موسی عصا شد                                     به امر حق، به شکل اژدها شد
 ولایت را دم عیسی قرین است                                که انفاس خوشش جان آفرین است
 ولایت در ولایت گشت کامل                                    کز او نور هدایت گشت حاصل
 ولایت جمع را تفریق دارد                                         که درکش سالها تحقیق دارد
 ولایت رمز اثبات وجود است                                      ز جود او همه بود و نبود است
 ولایت دشمن نامردمی هاست                                       یگانه رهبر سردرگمی هاست
 ولایت هرکه دارد غم ندارد                                      قوامش بیش هست و کم ندارد
 ولایت یازده نور جلی بود                                           کی پیوند تمامی با علی بود
 اگر خواهی بدانی این علی کیست؟                             ولی حق کسی غیر از علی نیست
 علی حق را تجلی صفات است                                        امامت را چوسیم ارتباط است
 به اورنگ ولایت چون ولی شد                                علی، مهدی شد و مهدی، علی شد
 به نخل دین، ولایت برگ و بال است                             ولایت را جهان در انتظار است
 ولایت پای تا سر، عدل و داد است                               بشر را آخرین حکم جهاد است
 ولایت کاخ ها را کوخ سازد                                   که قانون بشر منسوخ سازد
 ولایت دیده هارا دیده بان است                                   ظهور مهدی صاحب زمان است
 ولایت معنی الله و نور است                                       شکوه رجعت و روز ظهور است
 رسالت از ولایت گشت کامل                                       که هستی از کمالش گشت حاصل
 ولایت خاتمیت راست خاتم                                         که ختم خاتمیت هست خاتم
 دگرگونی اگر عالم پذیرد                                       ره خاتم از آن خاتم بگیرد
 ژولیده نیشابوری
________________________________________
فدایی ولایت
تا نور ولا بــه سینه ی ما تابید
نفرت ز منافـــق به دل ما رویید
ما جمله فدایی ولایـت هستیم
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
****************
ما شاکر حقیم کــه داریم تو را
توحیدری و چو ذوالفقاریم تو را
ای سیدعلی،رهبرمن آقاجان
هیهات که تنــها بگذاریم تو را
________________________________________
من از شهید دم می زنم می خونم           امامنا خامنه ای  سیدنا خامنه ای
تا وقتی که سینه زنم  می خونم          امامنا خامنه ای  سیدنا خامنه ای
دست ما توی دستای ولایته          خدارو شکر  خدارو شکر
آرزوی قلبی ما شهادته          خدارو شکر  خدارو شکر
یقین بدون دست خدا روی سر ماست
سیدعلی خامنه ای تا رهبر ماست
ما از عشق شهادت می خونیم              تا آخر پای ولایت می مونیم
خونی که توی رگ ماست نثاره             امامنا خامنه ای  سیدنا خامنه ای
یقین بدون گره گشاست  شعاره              امامنا خامنه ای  سیدنا خامنه ای
حضرت ماه چراغ راه ما شده           خدارو شکر  خدارو شکر
دین حقیقی خدا احیا شده             خدارو شکر  خدارو شکر
من افتخارم همینه           مست ولی ام
فدایی عمارای سید علی ام
ما از عشق شهادت می خونیم              تا آخر پای ولایت می مونیم
________________________________________
ای رهبر آزاده و نستوه بر عهد خود استاده ایم چون کوه

مداحی در باره امام خامنه ای-9 دی
مداحی در باره امام خامنه ای سروده آقای محمد نجاری
اجرا شده توسط حاج محسن آقاجانی
 
ای رهبر آزاده و نستوه بر عهد خود استاده ایم چون کوه
باشد الهی عمرتان چون نوح
تو یادگار جبهه های عشق و ایثاری
بر انقلاب و نهضت ما تو علمداری
با معرفت یار توایم مشتاق دیدار توایم در فتنه عمار توایم
ما یاورت هستیم خاک درت هستیم
«سلم لمن سالمکم آقا حرب لمن حاربکم آقا»
ای نائب المهدی گل زهرا دشمنت شدیم بر دشمنت مولا
فصل الخطاب است گفته ات آقا
روز نه دی بهر ما روز بصیرت شد
تجدید میثاق یه امت با ولایت شد
بر جان و ما ولی با دیدنت دل منجلی آقای ما سیدعلی
بر دشمنت لعنت بر یاورت رحمت
«سلم لمن سالمکم آقا حرب لمن حاربکم آقا»
سیمای تو عشق جوانان است جانت به والله جان ایران است
عطر تنت بوی شهیدان است
از ظلمت شب سوی تو ماه خراسانی
پر می زنیم و می شویم آیات قرآنی
با خنده ات محشر کنی آقا اگر لب تر کنی گر تو هوای سر کنی
خنجر به این حنجر من می زنم رهبر
«سلم لمن سالمکم آقا حرب لمن حاربکم آقا»
________________________________________
چشم تموم کائنات
چشم تموم کائنات سوی عنایات علی
رهبر ما خامنه ای تحت حمایت علی

رهبر فرزانه ما ای علی روزگار
وارث خونهای پاک و از خمینی یادگار

یا علی جان مقتدای من تویی
رهبر من ، مرجع من ، پیشوای من تویی

ما دیگه نمیگذاریم دستای تو بسته بشه
مثل حیدر دلت از امت خود خسته بشه

مثل سلمان و ابوذر در خونت می شینیم
آخه تو چهره تو تصویر حیدر می بینیم

بذار تا هر چی میخوان بگن ولی ما همینیم
توی چهره علی عکس خمینی می بینیم

وقتی تو حرف میزنی اشکای ما جاری میشه
اگه تو گریه کنی بند دلها پاره میشه

رفقا بیاین با هم قدر علی رو بدونیم
تا دم آخر باهاش همه بسیجی بمونیم

خون تو رگهامونو هدیه به رهبر می کنیم
پای عشق با همه سختی ها ما سر می کنیم

حرف تو برای ما حرف امام زمونه
تا دم آخر آقا تو سینه هامون می مونه
________________________________________
«فدایی رهبر»
آخرش خـــدایی مـــــحشر می کنم
اقتدا به نام حیـــــدر می کنم
تموم هسـتی مــــن جون منه
که اونم هـدیه بـــه رهــبر می کنم
هرکی ایراد بگیره به عشق
از لجش عشقمو بیشتر می کنم
عشق«آقا»شده بمــب دست من
با همین دشمــنو پرپر می کنم
آرزو بـــــرا جـــوونا عــیب نیست
پس منم خودم رو بـــاور می کنم
نیمه شبــــها تــــــــوی رویا خودمو
خادم خونـه ی دلـــــبر می کنم
تا که«آقا»پـــــــابــــزاره رو چشــام
پادری چشمـــــامو تــر می کنم
مس ناخـــــالـــــص قلبم رو یه روز
با نــخ چفــیــــه اش زر می کنم
هرکی هرچـــی میگه باشه،ولی من
با دم «سیدعلی»سر می کنم
گفته بـــــودم اولـــش بازم می گم
جونمو فـــدای رهــــبر می کنم
________________________________________
تن ما اگر ذوب بهر ولایت شود
قسمت ما زجهان شهادت شود
جان اگر فدای نایب مهدی شود
نصیب ما ز او یکی شفاعت شود
این سر به مهر نهادن قبول گردد
وقبول درگاه حق این عبادت شود
صد هزاران شکر گرچه کم است
ز بهر این نعمت واین سعادت شود
سفیر بگو به آن سپز پوشان سیه دل
نصیبتان زین خیره سری ندامت شود
________________________________________
کربلایی گشتیم
اینم حرف دل اونایی که تو حسینیه ی امام خمینی ره
در محضر آقا عزاداری کردند
المنة لله کــــه خدایی گشتیم
با یاری فاطـــمه ولایـــی گشتیم
در روضه ی نورانی هرشب دربیت
با خامنه ای کــرببلایی گشتیم
________________________________________
جانم فدای رهبر
آماده ایم هستی خود را فدا کنیم
یعنی فدای مکتب خون خدا کنیم
آماده ایم بیرق ثاراللهی به کف
با یک اشاره معرکه را کربلا کنیم
در خون ماست غیرت سردار علقمه
هیهات اگر حسین زمان را رها کنیم
در جان ماست شوق شهادت الی الابد
وقتی به سید الشهدا اقتدا کنیم
قالو بلا ولایت مولایمان علیست
باید به عهد روز نخستین وفا کنیم
چون کوه در مصاف ستم ایستاده ایم
هیهات اگر کمر به بر خصم تا کنیم
دشمن به گور می برد این خواب شوم را
امروز دیده های بصیرت که وا کنیم
در سایه نفاق منافق برنده است
باید مسیر باطل و حق را جدا کنیم
فردا چه ایمنی ز نهیب جهنم است
خود را اگر که هیزم این فتنه ها کنیم
دیگر مجال رفق و مدارا گذشته است
تا کی به صبر، زخم جگر را دوا کنیم
توهین به سید الشهدا روز مرگ ماست
دل را اگر حسینی و درد آشنا کنیم
هر کس شود فدایی رهبر مقدس است
آماده ایم هستی خود را فدا کنیم
حالا کنار غربت زینب نشسته ایم
تا که برای روز ظهورش دعا کنیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و أیِّد إمامنا الخامنه ای
________________________________________
ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم          در ره عشق جگر دار تر از صد مردیم
هر زمان بوی خمینی به سر افتد ما را         دور سید علی خامنه ای میگردیم
******************
شهری به آتش میکشم گرتو لبت را تر کنی      من چون گلی در دست تو تا که مرا پرپرکنی
بر رشته های معجر زهرا قسم سید علی!       خنجر به حنجر میزنم گر تو هوای سر کنی
________________________________________
آی فراری...
آی فــــــــــراری بیـــــــا زیــر پرچم سیدعلی
زنــــده شو دوبـــــاره با ذکـــرو دم سیدعلی
به خدا خشم خدا رو میــــخری با این کارات
توبدون که آخــــــرش گرون تموم میشه برات
داره فتنه جدید به پـــا میشه پاشو ز خواب
پاشو نقشه های دشمنا رو کن نقش برآب
دوست ودشمنت روبشناس ازهم وموضع بگیر
تو دام تعریف و تمجیدای مفت نشو اسیر
مگه نشنیدی حدیـــثی رو زشــاه بی کفن
هرکی تعریفت روکرد،دوست تونیست عزیزمن
تو چرا عوض شدی معنی این کارا چیه؟
معنی این همه لـــــج بازیــــه با آقا چیه؟
اعتنا به حرفــــای دوسـتای نادونت نکن
دور تو تموم میشه نـــــــگاه به اکنونت نکن
ما تو رو دوستـت داریم که انتقادت می کنیم
نقدی از آدمای توی نهـــــــادت می کنیم
راه برگشتی هنـــــــوز هست که اونم ولایته
راه بازگشت شمـــــــــــــا به دامن این امته
دوباره سوار کشــــتی ولایت شو عزیز
گرد و خاک انـــحراف و از رو دامنت بریز
جون تازه ای بگـــیر دوباره از عشق ولی
بگو سر میدم اگــــــه ازم بخواد سیدعلی
________________________________________
ارثیه زهرا...
ارثیه زهـراست که سنــگر باشیم
تا دادن جان مطـــیع رهــبر باشیم
راهیست پراز فتنه و آشوب و دغل
بایـــد که کتــاب عشق ازبر باشیم

شعر از دوست خوبم محسن بصیری
________________________________________
مقلد زهراییم
از عشق تو رهـــــــــبرا نمردن ظلم است
در گوشه ی خانه جان سپردن ظلم است
من مقـــلد فاطـــــــــمه ی زهـــــــــــرایم
در راه تو یک سیـــــلی نخوردن ظلم است
________________________________________
دست دشمنت کوتاه...
راه تو سعادت بخـــــــش، راه دشمنت بیراه
من نباشم آقاجـــــان، درد و دل کنی با چاه
ای خامنه ای مولا، حق مـــــــــــادرت زهرا
چشم دشمنانت کور، دست دشمنت کوتاه
______________________________________
صلوات
برخون حسین شاه شـــهیدان صلوات
بر روح امام و جـــــــــمع یاران صلوات
همراه امام و شــــــــــهدا می گوییم
بر خامنه ای پیر خــــــــراسان صلوات
________________________________________
ایام فاطمیه بر همه ارادتمندان حضرت زهرا(س) تسلیت باد
فاطمیه داغ جانـــسوز علیست
فاطمیه در دل مـــــا منجلیست
فاطمیه دیـــــــده ها، تر از غم
مادر مظلومه ی سید علیست
________________________________________
یا رب به علـــــــــی و میــــثم تمارش
یارب به حســین و تشنه لب،انصارش
هر کس که بد ســیدعلی می خواهد
این سال جدیــــــد، از زمــین بردارش
الهی آمین الهی آمین الهی آمین
به عدد کلماتت آمین
________________________________________
جهاد اقتصادی...
نوروز رسید و وقت شادیست
توصیه ی رهبـــرم جهادیست
فرموده کــه رویــــــــکرد ایران
امسال جــــــهاد اقتصادیست
«سال جهاد اقتصادی مبارک»
________________________________________
افسران جنگ نرم
امروز اولویت کشور مبارزه با جنگ نرم است و شما جوانان افسران جنگ نرم هستید 
«از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال??»
غــم مخور جوانیم و،لشـگر توییم آقا
تو علـی و آقایـی ، قنــــــبر توییم آقا
ای رهبر فرزانه،«سید علی»ای مولا
در جبــهه جنگ نرم، افسـر توییم آقا
«انشا الله»
________________________________________
در مذهب عشق مقتدا خامنه ای است
در جسم علی روح خدا خامنه ای است
از حب علی (علیه السلام) چو روز محشر پرسند
گویم که گواه مهر ما خامنه ای است
________________________________________
امت بیدار...
این هم یک شعر برای سران زر (با کسره خوانده شود لطفا!!!)
که خودشونو طرفدار مردم می دونن
آنان که به ظاهـــــــــر غــــم مــردم دارند
هــم نــــوکر و هم ریــــزه خــور اغــــیارند
تیر همه شان خورده به سنگ چون امت
با رهــــــــبری خامــــــــنه ای بیـــــدارند
________________________________________
9دی سالروز حماسه ی بزرگ امت بیدار گرامی باد
? دی، کل کشور موج می زد
? دی، حق سراسر موج می زد
? دی، سینه ها خسته ز فتنه
? دی، عشق رهبر موج می زد
********
ببین سوز دل رهبر چه کرده
ببین با ذکر یا حیدر چه کرده
?دی را به یادآور مسلمان
ببین خون حسین آخر چه کرده
________________________________________
خیالمان تخت است
هرکه بی ولی باشد،عاقبت سیه بخت است
پیمودن راه حق،بی امـــــر ولی سخت است
انقلابمان هرگــــز، منحــــــــــرف نخواهد شد
تا سیدعلی باشــــد، ما خیالمان تخت است
________________________________________
بیدارترین...
ای بهر خمینی خدا یارترین سیدعلی
وز نخله ی انقلاب پربارترین سیدعلی
من در کنف ولایتت می خوابم آقاجان
ای در قِبَلِ دسیسه بیدارترین سیدعلی
________________________________________
پدری دوست داشتنی...
این یکی به دل خودم که حسابی چسبید...
قبل از تو دلم گلی کــــه نیکوست نداشت
همچون تو پدر که فاطمی خوست نداشت
از بــس که تــــو مـــاهی پدرم سیدعلی
والله نمــی شود تــــــو را دوست نداشت
________________________________________
اینم یه شعر در جواب کسایی که بسیجی ها رو ، هیئتی ها رو ،
و در کل همه ی ولایی ها رو  با طعنه هاشون مسخره می کنند و
با تهمت قصد ترور شخصیت بسیجی ها رو دارند و همچنین
سران کفر که در خیال خامشون قصدترور
سران جمهوری اسلامی را دارند...
****
روز و شب ما اگر جهنم گردد
شخصیتمان ترور دمادم گردد
ما بسیجیان نمی گذاریم حتی
یک مو زسر خامنه ای کم گردد
________________________________________
قبل از تو دلم گلی کــــه نیکوست نداشت
همچون تو پدر که فاطمی خوست نداشت
از بــس که تــــو مـــاهی پدرم سیدعلی
والله نمــی شود تــــــو را دوست نداشت
________________________________________
تا نور ولا بــه سینه ی ما تابید
نفرت ز منافـــق به دل ما رویید
ما جمله فدایی ولایـت هستیم
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
________________________________________
ما شاکر حقیم کــه داریم تو را
توحیدری و چو ذوالفقاریم تو را
ای سیدعلی ، رهبر من آقا جان
هیهات که تنــها بگذاریم تو را
________________________________________
آنان که به ظاهـــــــــر غــــم مــردم دارند
هــم نــــوکر و هم ریــــزه خــور اغــــیارند
تیر همه شان خورده به سنگ چون امت
با رهــــــــبری خامــــــــنه ای بیـــــدارند
________________________________________
نام حسن ، شهرت حسن زاده ای
نـــــور بیــان ، عالـــــــم و آزاده ای
در همه دلها تویـــــی محبوب چون
دل به ره ، سیــــــد علی داده ای
________________________________________
از عشق تو رهـــــــــبرا نمردن ظلم است
در گوشه ی خانه جان سپردن ظلم است
من مقـــلد فاطـــــــــمه ی زهـــــــــــرایم
________________________________________
راه تو سعادت بخـــــــش، راه دشمنت بیراه
من نباشم آقاجـــــان، درد و دل کنی با چاه
ای خامنه ای مولا، حق مـــــــــــادرت زهرا
چشم دشمنانت کور، دست دشمنت کوتاه
________________________________________
صد شکر که دستان ولی بر سر ماست
دستان اباالفضـــــــل علــی یاور ماست
ما فاتح فتـــــــــــــنه های دورانیم چون
سید علی خامنه ای رهبــــــــر ماست
________________________________________
من قلب سیاه ظالمان می شکنم
دست طمع معاندان می شکنم
گر خامنه ای حکم جهــــــادم بدهد
کاخ ستم کل جهان می شکنم
________________________________________
ما هستـی خویش به ولــی می بازیم
عشقی که به عشق ازلــی می بازیم
این بار  امانـــــت که خـــــــدا داد به ما
جانی است که بر سیدعلی می بازیم
________________________________________
ما از الست طایفه‌ای سینه خسته‌ایم
ما بچه‌های مادر پهلو شکسته‌ایم
امروز اگر سینه و زنجیر می‌زنیم
فردا به عشق فاطمه شمشیر می‌زنیم
ما را نبی قبیله سلمان خطاب کرد
روی غرور و غیرت ما هم حساب کرد
 از ما بترس، طایفه ای پر اراده‌ایم
ما مثل کوه پشت علی ایستاده‌ایم.
________________________________________
یارب دل دوستان پر زغم نکنی
با تیر بلا قامت ما خم نکنی
ای چرخ تو را به حق قرآن سوگند
یک مو ز سر رهبر ما کم نکنی
________________________________________
 تا منتظر مهدی عالم گیریم
 ازگوشه چشمان تو خط می گیریم
ما گوش به فرمان تو هستیم آقا
 اصلا تو بگو بمیر ما می‌میریم
________________________________________
 ما منتظریم تا محرم گردد
هنگامه امتحان فراهم گردد
 ما می‌دانیم و تیغ و حلقوم شما
یک مو ز سر علی اگر کم گردد
________________________________________
 حقا که تو از سلاله فاطمه ای
با نصرت خود درد مرا خاتمه ای
 زیباتر از این نام ندیدم همه عمر
سید علی الحسینی الخامنه ای
________________________________________
 سرود و شعر و شعارم، امام خامنه ایست
 گل همیشه بهارم امام خامنه ایست
 پس از خدا و رسول و ائمه اطهار(ع)
 تمام دار و ندارم امام خامنه ایست
________________________________________
 ما را نبی قبیله سلمان خطاب کرد
روی غرور و غیرت ما هم حساب کرد
 از ما بترس طایفه ای پر اراده ایم
 ما مثل کوه پشت علی ایستاده ایم
 از ما بترس شیعه سر سخت حیدریم
جان برکفان جبهه "فتوا"ی رهبریم
________________________________________
اگر فرمان دهد رهبر بتازیم
اگر او خواهد از ما سر ببازیم
 اگر صبر و قرار از ما بخواهد
 بشینیم و بسوزیم و بسازیم
________________________________________
با خامنه ای کسی نگردد گمراه
 او در شب فتنه می درخشد چون ماه
 در هر نفسم برای او می‌خوانم
 لاحول و لا قوه الا بالله!
________________________________________
در اینجا برای حسن ختام ، متن کامل شعری توسط یکی از جانبازان قطع نخاعی از گردن ، قرائت شد را می آورم :
گرچه از دست وپا فتادستم
عهد و پیمان خویش نشکستم
گرچه عضوی نمانده دربدنم
عضوی از عاشقانتان هستم
برلبت چون "خم می نی" است مدام
از شمیم حضورتو مستم
حسرتی هست دردلم که چرا
به شهیدان حق نپیو ستم
خواب دیدم که در رهت آقا
باز سربند یا علی بستم
با همان شور روزهای نبرد
از سر خاکریز می جستم
امر کردی به پیش می رفتم
دشمنت را به تیر می بستم
تاکه برپا بود ولایت عشق
ایچنین روی چرخ بنشستم
گرچه رنجور وخسته ام اما
تا نفس هست با شما هستم
________________________________________
نقل با ذکر آدرس وبلاگ بلامانع است
التماس دعا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">