جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

جهادگرسایبری سرو قامتان(دشتی)

پیام های کوتاه
تبلیغات
رزمنده مجازی مجموعه قرآنی حکیم ویژه معجزه حفظ قرآن کریم تیشرت محرم تیشرت های مشکی تیشرت های شهیدان تیشرت های بزرگان اسلام تیشرت های مذهبی تیشرت های مناسبتی MP3 Player بی سیم قلم خش گیر ماشین آموزش جامع فوتبال منچستر ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT) ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت ميزبان مارکت تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
پیوندها
آخرین مطالب


نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خواستار برقراری عدالت واقعی توسط دولت آینده شد.

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی، در خصوص اولویت‌های دولت آینده در حوزه آموزش اظهارداشت: بحث درباره حوزه آموزش بسیار زیاد است اما یکی از مواردی که باید در دولت آینده مورد توجه قرار گیرد طرح آمایش در رشته‌هاست.

وی افزود: دربخش دانشگاهی طرح جامع و کارشده نداریم به شکلی در برخی از رشته‌ها با تورم زایدالوصفی روبرو هستیم و این در حالی است که دانشجویان ما بعد از پایان تحصیل، مهارت کامل برای ورود به بازار کار را ندارند و این نشان از این است که در دانشگاه‌ها به بحث مهارت‌آموزی توجهی نمی‌شود یا اینکه در این خصوص کند عمل می‌شود، در این بخش با چالش‌هایی مواجهیم و باید به گسترش مهارت‌آموزی در کشور که از دغدغه‌هاست توجه ویژه شود.

نماینده مردم محلات با اشاره به اینکه باید در بخش توسعه آموزشی نیز باید قدمهای بزرگی برداشته شود، تصریح کرد: درحال حاضر در برخی از دانشگاه‌ها در حوزه تعداد دانشجو و اساتید افراط و تفریط‌هایی وجود دارد که باید سر و سامان گیرد.

وی توجه به تحقیقات و پژوهش را یکی از نکات مهم در حوزه آموزش دانست و گفت: باید زمینه برای انجام تحقیقات کاربردی فراهم شود به ویژه در تحقیقات کلان ملی که نیاز به سرمایه‌گذاری و نگاه عمیق دارد.

سلیمی در خصوص آموزش و پرورش بیان کرد: در عرصه آموزش و پروزش باید تصمیم‌گیری‌های درست انجام شود و به مجموعه تصمیم‌گیرندگان نیز اعتماد کرد، در بخش تولید محتوا، هم در بحث دانشگاهی و هم آموزش و پرورش باید نگاه اصولی داشت.

وی با اشاره به اینکه کشور در رابطه با تولید علم پیشرفت‌های زیادی داشته است، ادامه داد: لازم است در این عرصه سرعت زیادی داشته باشیم چراکه کشور پتانسیل این را دارد که در رتبه‌های برتر دنیا باشد، البته نکته‌ای که در این خصوص باید توجه شود تبدیل علم به فناوری و تجاری‌سازی است، ضرورت دارد دراین خصوص سرمایه‌گذاری شود و برنامه جدی توسط دولت آینده ارائه شود. ارتباط صنعت و کشاورزی و دانشگاه‌ها باید مدنظر قرار گیرد و برنامه مدونی داشته باشیم.

نماینده مردم محلات در حوزه سلامت توجه به بحث بیمه ها و فراگیر شدن آنها را یکی از اولویت‌های دولت آینده دانست و گفت: در حال حاضر در بحث فراگیر نبودن بیمه مشکلاتی در کشور وجود دارد و این امر به دلیل نبود نظام بیمه سلامت شامل و جامع در کشور است.

وی خاطر نشان کرد: مشکل دیگر ما در حوزه سلامت این است که افرادی که تحت پوشش بیمه هستند هزینه‌های سنگینی را برای درمان متحمل می‌شوند و در حدود 50 درصد از هزینه‌ها را مردم پرداخت می‌کنند که این موضوع باید اصلاح شود.

سلیمی با بیان اینکه در کشور در بخش سلامت شاهد بی عدالتی در خدمات‌دهی به مردم هستیم، اظهار کرد: اکثر امکانات در شهرهای بزرگ و پایتخت ارائه می‌شود و این امر یکی از چالش‌های بزرگ کشور است که باید مورد توجه دولت آینده قرار گیرد و تلاش شود که عدالت واقعی در کشور حاکم شود.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۶
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">